Detroit Become Human
یحیی رحیمی

Detroit: Become Human به رکورد 1.5 میلیون بازیکن دست‌یافته است

یحیی رحیمی 14 مرداد 1397 بدون دیدگاه
792 بازدید

Detroit: Become Human در ماه می میلادی و برای کنسول PlayStation 4 منتشر یافت. این بازی در مورد ربات‌های انسان نمایی است که بازیچه دست انسان‌ها شده‌اند و دست به فرار زده‌اند. آن‌ها در پی انتقام از انسان و بشریت هستند. در آخرین خبر از بازی مشخص‌شده است که Detroit: Become Human به رکورد 1.5 میلیون بازیکن از زمان انتشار تابه‌حال دست‌یافته است.

حساب‌رسمی بازی در شبکه اجتماعی توییتر این موضوع را بیان کرده است. انتشار بازی در 25 می میلادی صورت گرفت و از آن زمان تا حالا، 1.5 میلیون بازیکن در سراسر جهان به Detroit: Become Human جذب‌شده‌اند. علاوه بر این‌ها باید گفت که بازیکنان 20 میلیون ساعت نیز به انجام این عنوان جذاب پرداخته‌اند. Detroit: Become Human اولین بار در سال 2015 معرفی شد و بعدها مشخص شد که این بازی بر اساس دمو ساخته‌شده از بازی Kara در سال 2012 شکل‌گرفته است.

Detroit: Become Human در آینده نزدیک جریان دارد؛ جایی که انسان به قدرت فناوری پی خواهد برد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به عصر رباتیک انجام خواهد داد. این بازی نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است و همچنین برای هفته‌ها نیز در صدر جدول فروش انگلستان و آمریکا بوده است. آمارها حاکی از آن است که Detroit: Become Human پرسودترین بازی برای استدیو Quantic Dream بوده است و نسبت به بازی Heavy Rain، 20 درصد فروش بیشتری داشته است.

اگر از 1.5 میلیون بازیکن آنلاین بازی نیستید، همین‌الان می‌توانید این بازی جذاب را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید. هوش مصنوعی و همچنین داستان بازی شما را میخکوب خواهد کرد. انتخاب‌ها کاملاً بر عهده شما است و هر تصمیمی که می‌گیرید می‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد. می‌توانید برای نجات یک کودک از دست ربات، او را گول بزنید اما از یاد نبرید که دنیا نیز به ضرر شما خواهد چرخید. راهنمای قدم به قدم بازی را از دست ندهید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.