دانلود بازی No Man’s Sky برای PC,دانلود بازی No Man’s Sky برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی No Man’s Sky, دانلود کرک بازی No Man’s Sky
دانلود بازی No Man’s Sky برای PC,دانلود بازی No Man’s Sky برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی No Man’s Sky, دانلود کرک بازی No Man’s Sky پارسی گیم

دانلود بازی No Mans Sky Waypoint برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1395 19 دیدگاه
12,111 بازدید

دانلود بازی No Mans Sky Waypoint برای کامپیوتر

مطمئناً یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4، No Man’s Sky بود. عنوانی که از ابتدای رونمایی در سال 2013 تا زمان انتشارش، با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که در خود داشت، توجه بسیاری از گیمر ها و منتقدین این حوزه را به خود جلب کرد. حال پس از حواشی بسیار، این بازی منتشر شد. اما آیا استدیو Hello Games توانست آن طور که باید عمل و انتظارات گیمر ها را جلب کند؟ متأسفانه یا خوشبختانه، این بازی از روند داستانی پر پیچ‌وخمی برخوردار نمی باشد، تنها هدفی که پیش روی شماست رسیدن به مرکز کهکشان و پیشی گرفتن از رقیبانتان است.

اگر قرار باشد با توجه به آمار و ارقام منتشر شده در رابطه با وسعت دنیای No Man’s Sky، عظمت این بازی را شرح بدهیم، باید گفت با گسترده‌ترین بازی تاریخ این حوزه رو به رو هستیم، استدیو Hello Games با استفاده از یک الگوریتم 64 بیتی، دنیایی را طراحی کرده است که تا کنون نظیرش مشاهده نشده است. جهانی که اگر بخواهید به صورت کامل به گشت و گذار در آن بپردازید، 585 میلیارد سال زمان نیاز خواهید داشت. این در حالی است که طبق گفته آقای مورای، تعداد کل سیارات بازی برابر با 18 کوانتیلیون یا به عبارتی دقیق تر 18,446,744,073,709,551,616 است.

نحوه پیش روی در روند بازی متشکل از دو بخش گردش در فضا و اکتشاف سیاره‌های مختلف است. به طوری که اگر به حریم خصوصی یک بازی کن دیگر پا بگذارید، ممکن است با آن بازی کن وارد جنگ بشوید. در صورتی که نتیجه جنگ به نفع شما تمام شود سیاره از آن شما خواهد شد، در غیر این صورت تمام منابعتان را از دست خواهید داد و برای جبران این ضررها می بایست به سیاره خود سفر و برای جمع کردن منابع ضروری به گشت و گذار در آن بپردازید.

گرافیک بازی نیز به لطف خلاقیت‌های بسیار اعضای استدیو توسعه دهنده‌اش، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ هنری به زیبایی هر چه تمام تر و بسیار چشم نواز تر دیگر عناوین هم سطح اش کار شده است. طراحی تمام عناصر بازی، از جنگل‌های موسمی گرفته تا بیابان‌های خشک و بی آب علف همه و همه با بالاترین سطح جزئیات و به صورت کاملاً منحصر به فرد در هر سیاره صورت گرفته است. جزئیات فنی گرافیک بازی نیز مانند تسکتچر ها، سیستم چرخه آب و هوایی و… به خوبی هر چه تمام تر کار شده‌اند. در مقابل این موضوع، متأسفانه شاهد بهینه سازی قابل قبولی از سوی Hello Games برای پلتفرم‌های مختلف نبودیم، برای مثال در نسخه کامپیوتر این بازی، شاهد افت فریم‌های پی در پی در بسیاری از مقاطع بازی بودیم، این در حالی است که بازی از گرافیک فوق‌العاده بالایی برخوردار نیست.

موسیقی و صدا گذاری بازی نیز به خوبی هر چه تمام تر و با وسواس بسیار توسعه دهندگان کار شده است. تمامی قطعات موسیقی ای که در پس زمینه روند بازی پخش می شوند، متناسب با شرایط مراحل متغیرند. از طرفی دیگر صدا گذاری عناصر طبیعی نیز مانند باد، باران، انفجارها و… مطابق با واقعیت و به خوبی هر چه تمام تر صورت گرفته است.

بازی No Man’s Sky، جدا از برخی مشکلات فنی‌اش نشان گر ایده‌های نو بود، ایده‌هایی که به واسطه یک تیم توسعه دهنده خلاق به مرز واقعیت کشانده شدند. اگر به دنبال یک بازی با ایده‌های جدید و ناب فراوان و جدا از اکشن‌های کلیشه ای این روزهای حوزه بازی‌ها ویدئویی می گردید، No Man’s Sky منتظر شماست تا ساعت شما را سرگرم خود کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    مفرد

    مهمان

    سلام پارت 8 نات فایند میزنه دانلود نمیشه مشکل داره لطفا بررسی کنید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه