دانلود بازی Serious Sam Tormental برای PC
دانلود بازی Serious Sam Tormental برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Serious Sam Tormental برای PC

پارسی گیم 22 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,083 بازدید

دانلود بازی Serious Sam Tormental برای کامپیوتر

امروزه شاهد تنوع بالایی از بازی‌های مستقل در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم که توسط استودیوهای کوچک ساخته می‌شوند. این بازی‌ها به دلیل تنوع بالایی که دارند، سوژه‌های جذاب بسیاری در آن‌ها برای تجربه در دسترس هستند. بازی Serious Sam Tormental از استودیو Gungrounds عنوانی جذاب بوده که عناصر اکشن و Roguelike را در محیطی سه‌بعدی و بامزه گرد آورده تا بتواند برای چند ساعت شما را وارد ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و مهیجی کند.

داستان بازی در سرزمین افسانه‌ای مصر جریان دارد. در اعماق یکی از معبدهای متروکه مصر، شیء نفرین‌شده‌ای وجود دارد که قدرت فراوانی دارد و می‌تواند خرابی و تباهی جبران‌ناپذیری به این دنیا وارد کند. این شیء شاید کلیدی باشد برای ورود به ذهن قدرتمند خدای آشوب که Mental نام دارد. کاراکتر شما که Sam نام دارد باید با از سر گذراندن ماجراهای پرمخاطره و شکست دادن هیولاها، کلید دستیابی به قدرت بی‌نهایت را به دست آورد.

مراحل بازی داخل ذهن این خدای قدرتمند که Mental نام دارد، شکل گرفته و هدف اصلی، جلوگیری از به قدرت رسیدن وی است. گیم پلی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و اکشن و هیجان بالایی در آن وجود دارد. شما باید دائم در حال حرکت، جاخالی دادن از آتش دشمنان و شکست دادن هیولاهای مختلف باشید. به جز بخش اصلی مراحل، قسمت‌های مخفی در هر مرحله وجود دارد که در آن آیتم‌ها و سلاح‌های قدرتمندی قرار دارند. به دلیل وجود عناصر Roguelike، هر راند از بازی متفاوت و منحصر به فرد شکل می‌گیرد و قرارگیری دشمنان در مراحل تصادفی خواهد بود. این مسئله ارزش تکرار بازی را بالاتر می‌برد. بازی دارای طیف گسترده‌ای از مأموریت‌های اصلی و فرعی و همچنین سلاح‌ها و قابلیت‌های جذاب است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Serious Sam Tormental برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 3D graphics card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Deep into an abandoned temple of Egypt lies a cursed artifact, an ancient device capable of the unthinkable; Could this be the key to entering the mind of the god of destruction: Mental?
This may be your only chance to delve deep into the twisted world of its mind, where [Sam]’s quest will lead him against reckless hordes of monsters product of Mental’s wicked imagination. Blast your way through the most hideous corners of its mind, and prepare for a brain-melting showdown!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.