یحیی رحیمی

حالت Grand Operation بازی Battlefield 5 در زمان انتشار در دسترس نخواهد بود

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
641 بازدید

همان‌طور که می‌دانید، DICE و EA به‌شدت در حال کار روی Battlefield 5 هستند. این شوتر جذاب در طی سال‌های گذشته موفق به کسب محبوبیت خوبی شده است و بعد از ورود به اتفاقات جنگ جهانی اول، حالا زمان روایت جنگ جهانی دوم از زبان Battlefield است. در نسخه پنجم، تغییرات زیادی همچون اضافه کردن شخصیت زن و مدهای تازه اعمال‌شده است. یکی از همین مدهای جدید، Grand Operations است که یک PvP مد بسیار عظیم است.

توسعه‌دهنده بازی در وبلاگ خود بیان کرده است که تصمیم‌گیری‌های جدیدی از جانب EA انجام‌شده است و حالت Grand Operations بعد از انتشار Battlefield 5 به بازی اضافه خواهد شد. گفته می‌شود که مدت‌زمان انتشار این حالت کوتاه خواهد بود و تنها لازم است که یکی دو ماه صبر داشته باشیم. Grand Operations در واقع گسترش‌یافته Operations در Battlefield 1 است. بازیکنان در جنگ عظیمی شرکت دارند که چند روز داخل بازی طول خواهد کشید. هر روز یک دور حساب می‌شود.

گفته می‌شود که تصمیمات و اتفاقات روز اول در روزهای دیگر نیز تأثیر می‌گذارد. Grand Operations گیم پلی و داستان خطی را باهم درآمیخته است و یک بخش جذاب به وجود آورده است. EA جنبه‌هایی از این حالت جدید را در وبلاگ خود منتشر کرده است. تنها یک فرصت برای ماندن در بازی دارید و دو تیم کاملاً برابر در حالت PvP با یکدیگر به جنگ خواهند پرداخت. شاید جالب‌ترین بخش آن باشد که منابع شما محدود است!

گلوله به‌اندازه کافی نیست و باید مواظب آن باشید. همچنین به دست آوردن سلامت نیازمند بسته‌های پزشکی است و برای به دست آوردن تمام سلامت و خون خود، باید دکتر را صدا بزنید. دکتر یک شخصیت جدید در بازی است و وظیفه پانسمان مجروحان را بر عهده دارد. Battlefield 5 ادامه‌دهنده راه Battlefield 1 است و امیدوار است که بتواند خط فکری جدیدی در مورد شوترهای اول‌شخص به وجود بیاورد. Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.