بازی Dune Awakening
آیدا امشاسفند

بازی Dune Awakening هر زمان آماده باشد منتشر خواهد شد

آیدا امشاسفند 10 فروردین 1403 بدون دیدگاه
152 بازدید

بر اساس گفته‌های کارگردان طراح بازی Dune Awakening در کنفرانس GDC، این بازی هنوز آماده عرضه به بازار نیست. جوئل بایلوس (Joel Bylos) در مصاحبه تازه‌ای به طور کامل ما ررا در جریان برنامه استودیو Funcom برای بازی Dune Awakening نگذاشت ولی در پاسخ به این سوال که آیا بازی امسال منتشر می‌شود یا خیر گفت: « سوال خوبیه و ای کاش می‌تونستم بهتون یه جواب مشخصی بدم. واقعا خبر ندارم. اینو میدونم که بازی هر موقع آماده بشه عرضه می‌شه.»

وی در ادامه افزود: «اگر استودیوی ما رو بشناسین می‌دونین که فانکام به ایده‌های عجیب غریب و خورده ریزه کاری معروف است. احساس می‌کنم ترجیحمون اینه که این IP پر پتانسیل رو که واقعا در حال حاضر معروفه، به یه MMO خفن تبدیل کنیم بعد منتشر شه. تیم ساخت این بازی قراره بازی رو حسابی پولیش بده تا یه بازی خوب تحویل طرفدارا بدیم. سال 2019 ما این IP رو قبول کردیم و فقط می‌دونستیم قراره ازش یه فیلمم بسازن، نمیدونستیم قراره در این حد بزرگ شه. معروفیت فیلم رومون فشار می‌ذاره و ما باید بتونیم این بازی رو در حد فیلم خوب بسازیم.»

بازی Dune Awakening عنوانی در سبک جهان‌باز و اکشن/ماجراجویی بوده که به نظر می‌رسد تمرکز بسیار زیادی روی دنیا و آزادی عمل کاربران دارد. تریلرهای جدید نشان می‌دهند که Funcom از تمامی قدرت و توان خود برای ساخت این بازی استفاده کرده و قرار است بازی چشم‌نوازی را برای طرفداران عرضه کند. بازی‌های مختلفی از مجموعه تل‌ماسه مانند Dune Spicewars در طی چند سال اخیر منتشر شده‌اند و علاقه به این مجموعه افزایش یافته است.

بازی Dune Awakeningجزئیات بازی Dune Awakening

در تریلری که منتشر شد، متوجه شدیم بازی Dune Awakening بودجه بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و استودیو سازنده واقعا خود را وقف ساخت این بازی کرده است. در همان ابتدای رویداد Game Developers Conference، تریلر منتشر شد و بعد از انتخاب شخصیت توسط بازیکن، باید گذشته‌ خود را نیز انتخاب کنند (مثلا اهل کدام سیاره‌اند) و چند نکته دیگر که بر روند داستانی آن‌ها تاثیر گذار است. کمی بعد، سفینه بازیکن سرنگون شده و بازیکن مجبور می‌شود در محیط خشن Arrakis زنده بماند.

با این حال، Dune Awakening دارای یک منطقه آموزشی برای سهولت در سفر بازیکنان هم است، در این منطقه بازیکنان یاد می‌گیرند چطور با ابزارهای اساسی بقا مانند چاقو و کیت های درمان کار کرده و همچنین برداشت الیاف گیاهی را می‌آموزند. پس از آموزش، بازیکنان باید هنگام راه رفتن روی شن‌ها مراقب قدم‌های خود باشند چون کرم‌های شنی در کمین‌اند و همچنین در سایه بمانند تا از تابش خورشید جلوگیری کنند که باعث می‌شود سطح آب خیلی سریع‌تر پایین بیاید. انتشار این بازی هنوز تاریخ مشخصی ندارد اما می‌دانیم که بازی Dune Awakening برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر در حال ساخت است؛ همچنین به احتمال زیاد اطلاعات بیشتر درمورد این بازی در سال میلادی جاری در دسترس ما قرار می‌گیرد.

منبع: wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.