دانلود بازی Conan Chop Chop برای PC
دانلود بازی Conan Chop Chop برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Conan Chop Chop برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1400 1 دیدگاه
5,107 بازدید

دانلود بازی Conan Chop Chop برای کامپیوتر

سبک Roguelike امروزه به یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های کوچک و مستقل منتشر شده تبدیل‌ شده است. این سبک، علاوه بر اضافه کردن چالش‌های بسیار، عنصر تکرارپذیری را به قلب گیم پلی اضافه کرده و جذابیت آن را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. بازی Conan Chop Chop از استودیو Mighty Kingdom عنوانی اکشن با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های شخصیت معروف، یعنی Conan بربر را به شکلی جدید و متفاوت به خوردتان خواهد داد. برای ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده در یک دنیای دوبعدی و کارتونی خودتان را آماده کنید!

داستان بازی در مورد جادوگر پلیدی به اسم Thoth-Amon است که یک هزارتوی بزرگ طراحی کرده تا قهرمانان سرزمین را در آن اسیر کند. این سرزمین که Hyboria نام دارد، قهرمانان زیادی را در دل خود جای داده که یکی از آن‌ها، Conan بربر است. شما در کنار تیمی از سایر بازیکنان به صورت 4 نفره، می‌توانید وارد این میدان جنگ خطرناک شده و با استفاده از سلاح‌ها و قدرت‌های خود، دشمنان را از بین ببرید. شما به‌جز کاراکتر اصلی، به طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد دسترسی دارید که با پیشروی در بازی، قدرت‌های جدیدی برای هر کدام آزاد خواهید کرد.

تنوع بالای آیتم‌ها، کمبوهای مبارزه‌ای و نبرد با Bossهای سرسخت از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی هستند. هیچ دو میدان نبردی در طول پیشروی شما، شبیه هم نیست و شما دائم با چالش‌های جدیدی در طول بازی روبرو خواهید شد. این چالش‌برانگیز بودن در کنار گرافیک کارتونی و دوبعدی بامزه، تجربه شما را از آن بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد کرد. پس شمشیرهای خود را آماده کرده، روستای خود را مجهز کنید و برای جلوگیری از نابودی دنیا، وارد هزارتوی مرگ شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tribes of Midgard و Children of Morta را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Conan Chop Chop با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel Core2 Duo E4500 / AMD Athlon 64 X2 4200+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400 / GeForce 9600 GT / Radeon HD 3850
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel Core2 Duo E7300 / AMD Athlon II X2 270
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel UHD 620 / GeForce GTX 260 / Radeon HD 4770
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Enter the Wrath-a-Thon, a fiendish challenge created by the evil sorcerer Thoth-Amon to trap the heroes of Hyboria. Crush, kill and maim your enemies with an arsenal of savage weapons as you and your friends take on the minions of evil. Upgrade your village, upgrade your skills and upgrade yourself (seriously, this game will make you a better person).
Conan Chop Chop is the most epic and realistic stick figure game ever to be set in the world of Conan the Barbarian. Discover a delightfully savage world full of epic boss fights, perilous dungeons, and endless amounts of loot and item combinations.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام ترینر نداره؟

    پاسخ دهید