دانلود بازی Dune Spice Wars House Vernius of Ix برای PC
دانلود بازی Dune Spice Wars House Vernius of Ix برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dune Spice Wars House Vernius of Ix برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1403 بدون دیدگاه
951 بازدید

دانلود بازی Dune Spice Wars House Vernius of Ix برای کامپیوتر

بازی Dune Spice Wars بازیکنان را به دنیای مسحورکننده و تاریک Arrakis، سیاره بیابانی در قلب جهان نمادین Dune دعوت می‌کند. این بازی استراتژی که توسط Shiro Games توسعه یافته است، جوهر سیاست پیچیده Dune، فناوری آینده‌نگر و جذابیت بی‌امان آن را به تصویر می‌کشد. در هسته Dune Spice Wars یک سیستم نبرد در زمان واقعی با دقت ساخته شده است که تعادل ظریفی بین دسترسی و عمق برقرار می‌کند. بازیکنان می‌توانند مستقیماً در اکشن شیرجه بزنند و ارتش‌ها را به راحتی فرماندهی کنند، با این حال بازی به کسانی که در جزئیات هم افزایی واحدها و مانورهای تاکتیکی دقت می‌کنند پاداش بسیار زیادی می‌دهد.

هر تصمیمی در میدان نبرد، چه هماهنگ کردن استراتژی‌های مشارکتی آتریدهای نجیب و چه به کار بردن تاکتیک‌های ضربه‌ای و دویدن با فریمن‌های گریزان، دارای وزن است. بقا در Arrakis با ادویه به عنوان شریان حیاتی سیاره، به مدیریت منابع بستگی دارد. بازیکنان باید در نوسان نرخ ارز حرکت کنند و با مالیات‌های دوره‌ای امپراتوری مبارزه کنند و از مبارزه دائمی برای تسلط در بیابان اطمینان حاصل کنند. افزودن آب به عنوان یک منبع حیاتی لایه دیگری از استراتژی را اضافه می‌کند، زیرا بازیکنان باید عملیات صنعتی را با نیاز به تحرک در شن‌های نابخشودنی متعادل کنند و همچنین با چالش‌های فراوان دیگر نیز دست و پنجه نرم کنند.

با بسته الحاقی House Vernius of Ix برای Dune Spice Wars، بازیکنان می‌توانند به دنیای مخفیانه فناوری و جاسوسی بپردازند و به Earl Rhombur Vernius و مشاوران وفادارش دستور دهند تا سرنوشت Arrakis را تغییر دهند. خانه Vernius of Ix مکانیک‌ها و منابع منحصر به فردی را معرفی می‌کند که وابستگی به آب را در مقایسه با سایر جناح‌ها کاهش می‌دهد. بازیکنان به طور استراتژیک توسعه خود را برنامه ریزی کرده و مناطق تحت کنترل خود را با Nodes متصل می‌کنند تا از مزایایی مانند کاهش مصرف آب و بهبود عملکرد هواپیماهای بدون سرنشین برخوردار شوند. تجربه این اثر خارق العاده را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warhammer 40000 Battlesector Tau و SpellForce Conquest Of Eo Demon Scourge را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dune Spice Wars House Vernius of Ix برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 and Windows 11
Processor: Intel Core i5 2.5 GHz / AMD Ryzen 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1050 / AMD RX550
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 and Windows 11
Processor: Intel Core i7 2.8GHz / AMD Ryzen 7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1080 / AMD 6600
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the heart of the Ixian Confederation, House Vernius, masters of science and engineering, established itself as the Empire’s primary supplier of cutting-edge technology. Adapting to the constraints of the Butlerian Jihad, they discreetly explore forbidden self-learning tech. Forced into renegade status, House Vernius of Ix, under Earl Rhombur Vernius’s leadership, clandestinely opposes the Emperor. Rhombur, marked as a cyborg after surviving an assassination attempt, embodies the house’s philosophy. Saved by cybernetics, yet at the cost of diminishing humanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.06 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.