دانلود بازی Endless Space 2 Re Awakening برای PC
دانلود بازی Endless Space 2 Re Awakening برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Endless Space 2 Re Awakening برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1403 بدون دیدگاه
2,254 بازدید

دانلود بازی Endless Space 2 Re Awakening برای کامپیوتر

عنوان Endless Space 2 یک بازی همه‌جانبه و استراتژیک 4X (کاوش، گسترش، بهره برداری و نابود کردن) است که در کهکشانی وسیع و زیبا مملو از تمدن‌های متنوع، ناهنجاری‌های مرموز و آثار باستانی جریان دارد. این بازی که توسط استودیو Amplitude توسعه یافته، به بازیکنان این شانس را می‌دهد که تمدن فضایی خود را از طریق دیپلماسی، اکتشاف، جنگ و پیشرفت تکنولوژی به عظمت هدایت کنند. اکتشاف نقش مهمی در پیروزی شما در بازی ایفا می‌کند زیرا بازیکنان ناوگانی از کشتی‌ها را برای کشف اسرار کهکشان، کشف سیستم‌های ستاره‌ای جدید و بهره برداری از منابع ارزشمند می‌فرستند تا نتیجه دریافت کنند.

در شروع بازی، بازیکنان از میان مجموعه‌ای از گروه‌های منحصربه‌فرد که هر کدام ویژگی‌ها، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند، انتخاب می‌کنند. این گروه‌ها از امپراتوری متحد پیشرفته و پرتلاش گرفته تا موجودات مرموز و با استعداد روانی را شامل می‌شود. هر گروه یک سبک بازی و روایت متمایز ارائه می‌دهد و به بازی عمق و قابلیت پخش مجدد اضافه می‌کند. هدف اصلی بازی Endless Space 2 گسترش امپراتوری شما در سراسر کهکشان و مدیریت منابع، دیپلماسی و تحقیقات برای پیشی گرفتن از تمدن‌های رقیب است. با سیستم نوبتی بازی، شما می‌توانید امپراتوری خود را در نقشه و در نبردها به دقت مدیریت کنید.

به‌روزرسانی Re-Awakening برای بازی Endless Space 2 پیشرفت‌های قابل توجهی را برای بازی پایه و DLC آن یعنی Awakening به ارمغان می‌آورد. تغییرات کلیدی شامل تعادل مجدد مکانیک‌های جنگی، تنظیم رفتار و دشواری گروه آکادمی، گزینه‌های دیپلماسی گسترده با آکادمی و بهبود گیم‌پلی جناح Nakalim است. هدف این به‌روزرسانی‌ها ارائه تجربه‌ای متنوع‌تر و جذاب‌تر به بازیکنان، تشویق آزمایش با استراتژی‌ها و تعامل‌های مختلف است. به‌علاوه، این به‌روزرسانی هم‌زمان با فروش Endless Space 2 و DLC‌های آن منتشر شده و بازیکنان را دعوت می‌کند تا ویژگی‌های جدید را به صورت هم‌زمان تجربه کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Endless Space 2 Dark Matter و Endless Space 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Endless Space 2 Re Awakening برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3 4th generation / i5 2nd generation / A6 series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 / AMD Radeon 5800 series / NVidia 550Ti
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: i3 5th generation (or newer) / i5 3rd generation (or newer) / FX4170 (or newer)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 8000 series or newer / NVidia GTX 660 or newer
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Recommended Resolution: 1920 x 1080

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Endless Space 2: Awakening introduces the Nakalim playable Major faction as well as the Academy Empire. You will now be able to interact and negotiate directly with Isyander. As his grand plan begins to unfold and rumors of the Lost begin to circulate, the Academy is set to take a more active role in the future of the galaxy.
A once-vast galactic empire that fell into decline when their gods, the Lost, were slain, this ancient race of devout explorers dreams of the day when those same gods return. The fact that they have been reawakened means half of their prophecy has come true. And the rest… ?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.