دانلود بازی F.E.A.R. 3 برای PC
دانلود بازی F.E.A.R. 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی F.E.A.R. 3 برای PC

پارسی گیم 17 مرداد 1398 17 دیدگاه
38,477 بازدید

دانلود بازی F.E.A.R. 3 برای کامپیوتر

نسخه اول بازی F.E.A.R در سال 2005 به بازار آمد و توانست دل بسیاری را ببرد و موفقیت خوبی به دست بیاورد و افق‌های جدیدی را در ژانر وحشت ایجاد کند. بعد از کش و قوس‌هایی که سر مالکیت بازی پیش آمد، بار دیگر استودیو Moonlight ساخت کار را به دست گرفت و با بازی F.E.A.R 3 به جمع ما برگشت. این نسخه از بازی وقایع 9 ماه پس از نسخه اول را پی می‌گیرد و داستان دو برادر متنفر از هم را سر می‌گیرد. شرکت بی‌رحم و ظالم موجود در داستان بار دیگر دست به‌اتفاق خطرناکی زده است و بعدازآن است که این دو برادر از جان خود برای نابودی آن‌ها مایه می‌گذارند.

نسخه اول بازی با معرفی شخصیت پوینت من شروع می‌شود و او به همراه گروه F.E.A.R به دنبال کشتن ارتشی است که سال‌هاست انسان را تحت آزمایش‌هایی عجیب و روانی به‌منظور تولید ارتشی فوق‌العاده قرار داده‌اند. خود پوینت من نیز از این دسته افراد بوده است اما به دلیل توانایی ضعیفش بیرون می‌شود و برادرش جای او را می‌گیرد و به قاتلی بی‌رحم تبدیل می‌شود. پوینت من در پایان نسخه اول بردارش را با ضرب یک گلوله به خاک می‌مالد و حالا در نسخه سوم روح این برادر برگشته است و با نجات پوینت من از زندان، آماده‌سازی برای نابودی کامل این ارتش وحشتناک است. F.E.A.R 3 به‌خوبی المان‌های ترس و اکشن را کنار هم گذاشته است و بازی رضایت‌بخش تحویل ما داده است.

F.E.A.R 3 سرشار از اکشن و هیجان است و دو مرحله آغازین حتی فرصت فکر کردن به شما نمی‌دهد و تنها باید بکشید و پیش بروید. سنگر گیری فوق‌العاده مهم است و از سوی دیگر نیز دشمنانی باهوش مصنوعی فوق‌العاده منتظر یک شلیک شما هستند تا جایتان را پیدا کنند و حتی شمارا دور بزنند و به‌یک‌باره مانند اجل معلق جلوی راه شما سبز شوند. می‌توانید ربات سواری کنید و آنگاه قلع‌وقمع دشمنان را ادامه دهید که حس فوق‌العاده‌ای را منتقل می‌کند. فتل می‌تواند به بدن دشمنان وارد شود و آن‌ها نیز بعد از مدتی متلاشی می‌شوند، علاوه بر این‌ها می‌توانید از قدرت‌های ذهنی نیز برای کشتن دشمن استفاده کرد. فکر نکنید چون روح هستید، دیگر نمی‌میرید؛ مواظب جان خود باشید!

سازندگان F.E.A.R 3 فضایی بسیار زیبا را در دل ترس و اکشنی بی‌رحم به وجود آورده‌اند و پایان کار نیز فوق‌العاده است و شمارا تعجب‌زده خواهد کرد. دنیایی از ترس و خون پیش روی شماست و بالاخره باید سرنوشت این دو برادر متنفر از هم اما وابسته به یکدیگر را مشخص کنید.

در ادامه برای دانلود بازی F.E.A.R. 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4Ghz, AMD Athlon X2 4800+
Drive Space: 4.4GB
RAM: 2GB
Video Card: NVIDIA 8800 GT 512MB RAM, ATI 3850HD 512Mb RAM or better
DirectX®: 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.93Ghz+, Intel quad core 2.66Ghz+, AMD Phenom II X2 550, 3.1Ghz+
Drive Space: 10.0GB
RAM: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GTX+ 512MB RAM, ATI 5750HD 512Mb RAM or better
DirectX®: 11

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Alma is expecting and a new level of terror grows as you and your cannibal brother battle through a hellish nightmare. Fight together or die alone on a deadly mission to confront your twisted mother. Players can take on the role of Point Man, a genetically enhanced soldier with superhuman reflexes and the ability to manipulate time, or the undead spirit of his brother Paxton Fettel, a paranormal entity who possesses incredible psychic powers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    arian

    مهمان

    سلام این بازی فول اسکرین نیست هنگام نصب یعنی میتونم بازی کنم ولی فول اسکرین نیست بعد که میرم تنظیماتش فول اسکرینش کنم صفحه سیاه میشه و از بازی خارج و مینویسه
    A problem caused the program to stop working correctly please close the program

    پاسخ دهید
  • Avatar

    RICK GRIMES

    مهمان

    سلام خدمت عوامل پارسی گیم
    من چیزی از کرک و اینا نمیفهمم و میخاستم ببینم ک این بازی هنگام نصب کرک و اینا لازم داره؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه