دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای PC
دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای PC

پارسی گیم 2 دی 1400 بدون دیدگاه
1,999 بازدید

دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای کامپیوتر

عناوین نقش‌آفرینی همواره به ارائه داستان‌های پرمحتوا و همچنین گیم پلی عمیق و جذاب محبوب بوده‌اند. این بازی‌ها به دلیل آزادی عمل زیادی که در اختیار شما قرار می‌دهند جذابیت بالایی داشته و ساعت‌ها می‌توانند شما را سرگرم نگه دارند. تا به امروز عناوین بزرگ و کوچک زیادی در این سبک منتشر شده که هر کدام روایتی مهیج و عمیق را در دنیای مجازی به خوردمان داده‌اند. بازی The Chronicles of Myrtana Archolos از استودیو The Chronicles of Myrtana Team عنوانی در سبک نقش‌آفرینی بوده که داستانی متفاوت و غنی را در یک دنیای وسیع برای شما روایت خواهد کرد.

این بازی در اصل یک ماد رایگان برای بازی Gothic II بوده و تجربه‌ای کاملاً جدید و متفاوت را در یک دنیای وسیع و سبک جهان‌باز در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر بهبود عناصر مختلف گیم پلی مانند سیستم قابلیت‌ها و مبارزات، داستانی عمیق و سرگرم‌کننده را نیز روایت می‌کند. سرزمین Myrtana مدت‌ها درگیر جنگ بوده و شما به‌عنوان شخصیتی به اسم Marvin که یک مرد جوان و طردشده است، باید مسیر زندگی خود را پیدا کرده و از گذشته خود فرار کنید. شما نه قهرمان هستید و نه شخصیت منفی، بلکه یک بازمانده‌اید که باید برای زنده ماندن در این دنیای خطرناک تلاش کند.

بازی بیش از 60 ساعت گیم پلی جذاب را به خوردتان می‌دهد که عدد خارق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. این گیم پلی شامل 170 مأموریت اصلی و فرعی بوده که روش‌های مختلفی برای اجرای هر کدام وجود دارد. به‌جز این، رویدادهای مختلفی به شکل تصادفی در بازی شکل می‌گیرد که دنیای آن را پویا و واقع‌گرایانه می‌کند. تمامی عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی مانند سیستم قابلیت‌ها، پیدا کردن و ساخت‌وساز تجهیزات و سلاح‌های مختلف و درگیر شدن در دیالوگ‌ها و گفت‌وگو با ساکنان، در کنار مبارزات لحظه‌ای مهیج، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Witcher 3 Wild Hunt و Horizon Zero Dawn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual-Core 2.0 Ghz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB DirectX-compatible GPU
DirectX: Version 8.1
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-750 / AMD Phenom II
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 680 / AMD R9 280X
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Chronicles Of Myrtana: Archolos is a free, total conversion mod for Gothic II: Gold Edition. It features a completely new open world, improved skills systems, gameplay mechanics and complex story. Main goal of this project is to honour one the best classic cRPG and take the die-hard fans of the original Gothic trilogy as well as new players on one more adventure in the Kingdom of Myrtana.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.