فروش بازی It Takes Two
آیدا امشاسفند

میزان فروش بازی It Takes Two از 16 میلیون نسخه گذشت

آیدا امشاسفند 9 فروردین 1403 بدون دیدگاه
76 بازدید

فروش بازی It Takes Two استودیو Hazelight، سه سال بعد از انتشار از مرز 16 میلیون نسخه گذشت که موفقیت تجاری این عنوان را نشان می‌دهد. بازی It Takes Two که در سال 2021 منتشر شد توانست طوفانی در دنیای بازی‌ها به پا کند و تحسین همزمان منتقدان و بازیکنان را برانگیخت. استودیو Hazelight، سازنده این پلتفرمر کوآپ به تازگی اعلام کرده که بازی It Takes Two از زمان عرضه خود توسط 30 میلیون گیمر بازی شده که خود نشان دهنده موفقیت ادامه دار این اثر بوده است. به نظر می‌رسد این موفقیت روندی ادامه دار داشته و با سرعتی ثابت گیمر‌ها را به خود جذب می‌کرده؛ همچنین برنده شدن این بازی در چند مراسم و جوایز زیاد مانند کاتالیزوری برای این موفقیت کارساز بوده است.

در آخرین شمارشی که فوریه پارسال از میزان فروش این بازی انجام شد، بازی It Takes Two به صورت جهانی 10 میلیون نسخه فروش داشت و قابل به ذکر است که این بازی به همراه یک Friend’s Pass به فروش می‌رود. با خرید بازی، شما می‌توانید یکی از دوستان خود را به صورت رایگان به بازی آورده و باهم این اثر خوش ساخت را تجربه کنید. استودیو Hazelight در توییتر خود سالگرد سه سالگی این بازی را جشن گرفت و گفت «امروز نه تنها سالگرد سه سالگی بازی It Takes Two بود، در کنارش متوجه شدیم فروش این بازی از 16 میلیون نسخه گذشته. امسال برای ما خیلی خوب شروع شد.»

فروش بازی It Takes Twoموفقیت بازی It Takes Two

بازی It Takes Two شما را مجبور می‌کند از دیدی دیگر به دنیا نگاه کنید و شما را عازم سفری ماجراجویانه و دوست داشتنی می‌کند که تابه‌حال تجربه نکرده‌اید. تمرکز این بازی بر قسمت کوآپ و همراهی با دوستان است که شما را به ماموریت‌های بسیار جالب و خلاقانه‌ای می‌فرستد. دو شخصیت‌ اصلی ماجرا زن و شوهری هستند با نام‌های Cody و May. این دو در زندگی مشترک خود به مشکل برخورده و به نظر آن‌ها فقط جدایی می‌تواند این مسئله را حل کند. دختر این دو، رز با پدر و مادرش موافق نیست و باور دارد حقیقت توهمی بیش نیست پس از کتابی جادویی به نام کتاب زندگی کمک می‌گیرد تا دنیایی بسازد و والدینش را پیش یکدیگر نگه‌دارد. کتاب زندگی کدی و می را به دو عروسک جادویی تبدیل می‌کند و این دو را مجبور می‌کند برای رهایی از این دنیای خیالی، با یکدیگر همکاری کنند.

اتمام بازی It Takes Two به 15 ساعت زمان نیاز دارد و در این مدت زمان، استودیو هیزلایت شما را با انواع و اقسام مکانیزم‌ها، مینی‌گیم‌ها و ماموریت‌های جالب شوکه می‌کند. It Takes Two در سایت متاکریتیک توانسته میانگین نمره 88 را دریافت کند که خودش نشان دهنده موفقیت این بازی در جذب مخاطبان است. به نظر می‌رسد استودیو هیزلایت و جوزف فارس (Josef Fares) مشهور، خوب می‌دانند چکار می‌کنند و هر دفعه شاهکاری عظیم را به ما هدیه می‌دهند. It Takes Two برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس در دسترس است.

منبع:‌ gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.