بازی Marvel 1943: Rise of Hydra
یحیی رحیمی

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra معرفی شد؛ اثر جدید خالق آنچارتد

یحیی رحیمی 2 فروردین 1403 بدون دیدگاه
311 بازدید

ایمی هنیگ، خالق و کارگردان بازی آنچارتد دو سال پیش از یک بازی ابرقهرمانی در دنیای مارول رونمایی کرد. اطلاعات خاصی از بازی از جمله عنوان آن مشخص نبود. اولین تریلر از این بازی در کنفرانس GDC آنریل انجین پخش شد و موفق به دریافت اطلاعات اولیه شدیم. این بازی که با عنوان Marvel 1943: Rise of Hydra شناخته می‌شود قرار است در سال 2025 برای پلتفرم‌های نامشخص منتشر شود.

داستان بازی مارول 1943 در اوج جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. شاهد حضور کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه در جنگ جهانی هستیم و آنها با کمک سربازهای متفقین به جنگ دشمنی مشترک خواهند رفت. دو سرباز جنگ جهانی دوم نیز همراه آنها خواهند بود که به پیشبرد داستان کمک خواهند کرد. تریلر جدید، بازی‌کنان را با داستان و شخصیت‌های بازی آشنا می‌کند و خواهیم دید که چهار شخصیت اصلی و قابل کنترل بازی چطور در میانه جنگ جهانی دوم با دشمنان مختلف می‌جنگند.

مشخصات چهار شخصیت اصلی بازی به شرح زیر است:

  1. استیو راجرز جوان مشهور به کاپیتان آمریکا
  2. پدربزرگ آتزوری تچالا، پلنگ سیاه دوران جنگ جهانی دوم
  3. گابریل جونز، کماندو اهل ایالات‌متحده
  4. نانالی، جاسوس ویژه در پاریس اشغالی

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra جزئیات بازی Marvel 1943: Rise of Hydra

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. تریلر جدید قدرت این موتور گرافیکی را به رخ کشید و نشان داد که با چه اثر گرافیکی و زیبایی روبه‌رو هستیم. ایمی هنیگ یکی از اساتید خلق داستان‌های سینمایی در ویدیوگیم است و این بار نیز تلاش کرده تا مضامین تاریخی، ابرقهرمانی و اکشن را در هم‌ آمیزد که نظر طرفداران ویدیوگیم را به خود جلب کرد. این اولین بازی استودیو Skydance New Media است که در سال 2019 تأسیس شد و در همان ابتدا توانسته‌اند امتیاز همکاری با مارول را پیدا کنند.

ایمی هنیگ معتقد است که دنیای سینمایی مارول، ابعاد اکشن، رازآلود و هیجانی به ژانر ماجراجویی عامه‌پسند می‌افزاید و می‌توان از پتانسیل آن به منظور خلق یک تجربه تعاملی یا یک بازی ویدیویی به بهترین شکل استفاده کرد. وی خلق داستان تازه‌ای در دنیای مارول با درون‌مایه انسانی، پیچیدگی و شوخ‌طبعی شخصیت‌های مارول را افتخار می‌داند و معتقد است که بازی وی اجازه می‌دهد تا طرفداران بیشتر با ابرقهرمان‌هایی که عاشق آنها هستند آشنا شوند.

بازی مارول 1943بازی Marvel 1943: Rise of Hydra از قابلیت‌های نسخه 5.4‌ آنریل انجین بهره می‌برد. استودیو برای انتشار بازی در سال 2025 آماده می‌شود و طرفداران مارول باید منتظر یک اثر اکشن و فوق‌العاده باشند. با تماشا تریلر می‌توانید درک بهتری از این بازی داستانی ابرقهرمانی پیدا کنید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.