دانلود بازی Mortal Glory 2 برای PC
دانلود بازی Mortal Glory 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mortal Glory 2 برای PC

پارسی گیم 2 فروردین 1403 بدون دیدگاه
2,206 بازدید

دانلود بازی Mortal Glory 2 برای کامپیوتر

عنوان Mortal Glory 2 بازیکنان را به دنیای هیجان انگیز مدیریت تیمی از گلادیاتورهای در حال سفر در یک ماجراجویی روگ لایک فانتزی نوبتی دعوت می‌کند. در قلمرویی که در آن کسب شکوه در مبارزه حکم‌فرماست، بازیکنان باید یک تیم قدرتمند را جمع آوری کنند، ترکیب‌های بی نظیر آیتم‌ها را کشف کرده و تاکتیک‌های حیله‌گرانه‌ای را طراحی کنند تا در مسابقات نهایی پیروز ظاهر شوند. این بازی گزینه‌های استراتژیک زیادی را ارائه کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد خلاقیت خود را در میدان نبرد آزاد کنند. Mortal Glory 2 طیف وسیعی از تنظیمات دشواری را برای تطبیق با سبک بازی ترجیحی بازیکنان ارائه می‌دهد.

Mortal Glory 2 خواه پرتاب بشکه‌های انفجاری به سمت دشمنان باشد، موقعیت استراتژیک برای انداختن حریفان به گودال‌ها، یا ضربه زدن هوشمندانه دشمنان به یکدیگر برای اثرات مخرب، زرادخانه متنوعی از ابزارها را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با آنها آزمایش کنند. هر مبارزه در عرصه‌های منحصربه‌فرد با محیط‌های تصادفی و قوانین خاص گاه به گاه اتفاق می‌افتد و تضمین کرده که هر نبرد چالش‌ها و فرصت‌های تاکتیکی جدیدی را ارائه می‌کند. محور اصلی استراتژی بازی، به خدمت گرفتن آرایه متنوعی از مسابقات فانتزی است که هر کدام دارای نقاط قوت منحصر به فرد خود هستند. کمبوهای هوشمندانه باعث پیروزی مبارزتان می‌شود.

Mortal Glory 2 با محتوای تولید شده به صورت تصادفی، تضمین می‌کند که هر بازی یک تجربه منحصر به فرد است. چه بازیکنان در حال کاوش تاکتیک‌های جدید، تسلط بر چالش‌های اضافی باشند، یا صرفاً از نبردی با سرعت کم لذت ببرند، بازی قابلیت پخش مجدد بی‌پایانی را ارائه می‌دهد و حتی در جلسات بازی کوتاه نیز جذاب خواهد بود. Mortal Glory 2 ترکیبی فریبنده از مدیریت استراتژیک تیم، مبارزه تاکتیکی و اکتشاف پویا در جهان است که به بازیکنان یک سفر غوطه‌ورانه و بی‌پایان را به قلب عرصه مبارزات گلادیاتوری ارائه می‌کند که در آن تنها ماهرترین و حیله‌گرترین افراد می‌توانند به شکوه واقعی دست یابند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terminator Dark Fate Defiance و Backpack Hero را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mortal Glory 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
Processor: 1 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256mb Video Memory, capable of OpenGL 2.0+ support
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Roll an explosive barrel at your enemy, throw them into a pit or take out two enemies by knocking them into each other. With a wide variety of tools available to you, your creativity will determine how you deal with the competition. Unique arenas, randomized environments and occasional special rules ensure that each fight offers new tactical opportunities. A wide variety of fantasy races are seeking glory, each with their own unique racial strengths. Whatever your tactics are, finding the best recruits is essential!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.