دانلود بازی Backpack Hero برای PC
دانلود بازی Backpack Hero برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Backpack Hero برای PC

پارسی گیم 10 اسفند 1402 بدون دیدگاه
1,798 بازدید

دانلود بازی Backpack Hero برای کامپیوتر

بازی Backpack Hero ترکیبی جذاب از عناصر نقش آفرینی، روگ لایک و مدیریت استراتژیک آیتم‌ها است. در شهر عجیب Haversack Hill، بازیکنان در نقش Purse، موش شجاعی که مصمم است معمای مادر گمشده‌اش را حل کند و در عین حال اقتصاد شهر خود را احیا کند، وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌شوند. Purse که با یک کوله پشتی جادویی مسلح است، وارد یک سیاه چال در حال تغییر می‌شود که مملو از گنجینه است و در سفر خود با متحدان و دشمنان به طور یکسان روبرو می‌شود. همان‌طور که بازیکنان در سیاه چال‌های کاملاً تصادفی کاوش کرده، موادی را برای بازسازی Haversack Hill جمع آوری می‌کنند.

در قلب Backpack Hero هنر پیچیده ترکیب آیتم‌های مختلف برای ایجاد ابزار قدرتمند نهفته است. با صدها وسیله برای کشف، بازیکنان می‌توانند بی‌پایان آزمایش کنند تا هم قدرت و هم استراتژی‌های متناسب با سبک بازی خود را کشف کنند. هر شخصیت دارای یک کوله پشتی منحصر به فرد است که اساساً مکانیک بازی را تغییر می‌دهد و حل خلاقانه پازل‌ها را تشویق می‌کند. هر کوله پشتی چالش و فرصت جدیدی برای نوآوری ارائه می‌دهد. تکمیل مأموریت‌ها نه تنها آیتم‌های جدید را باز می‌کند، بلکه منابعی را برای احیای Haversack Hill و پیشرفت بیشتر در سیاه‌چال فراهم کرده و داستان بازی را نیز به جلو هدایت خواهد کرد.

بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های دیگری را به خدمت بگیرند که هر کدام به کوله‌پشتی‌های تخصصی خود مجهز هستند. چه استفاده از ابعاد، جمع آوری آیتم‌ها به عنوان کارت، دست‌کاری جریان‌های الکتریکی یا احضار موجودات باشد، هر کوله پشتی اساساً گیم پلی را تغییر می‌دهد و بازیکنان را به چالش می‌کشد تا استراتژی‌های خود را تطبیق دهند. مبارزه در بازی هم تاکتیکی و هم شهودی است. دشمنان اقدامات خود را تغییر می‌دهند و به بازیکنان اجازه داده حرکات خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنند. با امتیاز انرژی محدود، بازیکنان باید با دقت استفاده از آیتم‌ها را مدیریت کنند تا بتوانند با موفقیت بر چالش‌ها چیره شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mega City Force و BlazBlue Entropy Effect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Backpack Hero برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (SP1+), Windows 10 and Windows 11
Processor: 1.1 GHz Processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable.
DirectX: Version 10
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When you aren’t putting your life in danger, you can make good use of the resources you have gathered and rebuild your hometown of Haversack Hill! Turn it into a charming and efficient hamlet to attract new residents. Buy and sell items, conduct research, and unlock heroes, challenges, and quests. By organizing the perfect village, you will restore the world of Orderia and rescue the animals who live there!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.