دانلود بازی Granblue Fantasy Versus برای PC
دانلود بازی Granblue Fantasy Versus برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Granblue Fantasy Versus برای PC

پارسی گیم 27 اسفند 1398 2 دیدگاه
10,918 بازدید

دانلود بازی Granblue Fantasy Versus برای کامپیوتر

فرانچایز Granblue Fantasy میان چشم‌بادامی‌های ژاپنی فوق‌العاده پرطرفدار است و نسخه موبایل آن بیش از 25 میلیون بار دانلود شده است. استودیو CyaGames بعد از مشاهده این روند تصمیم به انتشار یک نسخه مخصوص با گرافیک سه‌بعدی کند و این‌طور بود که بازی Granblue Fantasy Versus روانه بازار شد. نبردهای تا سر حد مرگ منتظر شماست و کافی است با نیروهای جادویی و شخصیت‌های فانتزی وارد نبرد شوید و همه را لت‌وپار کنید. باشخصیت‌ها بانمک و حرکات رزمی هیجان‌انگیز، ساعت‌ها سرگرمی منتظر شماست.

بازی Granblue Fantasy Versus مانند دیگر عنوان‌های مبارزه‌ای انیمه هیجان خاص است. کافی است وارد میدان شوید و به‌یک‌باره هجمه حرکات هجومی حریف را حس خواهید کرد که می‌خواهد سر به تن شما نباشد. آنگاه دفاع خواهید کرد و این بار شما حمله‌ور می‌شوید و نشان می‌دهید که فنون رزمی به این شکل است و آن حرکات مضحک او به درد خودش خواهد خورد. هرکدام از شخصیت‌ها دارای اصول و توانایی خاص خودشان هستند. یکی ممکن است با شمشیر جادویی همه را تکه و پاره و کند و دیگری نیز با جادو یک‌باره نیروی عجیبی به سمت شما پرتاب کند. یکی از بخش‌های جذاب بازی حالت نقش‌آفرینی است که می‌توانید شخصیت خود را با استفاده از امتیازهایی که دریافت می‌کنید ارتقا دهید و دفعه دیگر باقدرت بیشتری وارد میدان شوید و این بار آن حریفی که قبلاً برایتان شاخ‌وشانه می‌کشید با دیدن شما می‌فهمد که آخر و عاقبتش مرگ خواهد بود.

Granblue Fantasy Versus مبارزه در دنیای فانتزی بازور و جادوست. بخش جذاب و تماشایی این بازی، حالت آنلاین آن است. جایی که می‌توانید توسط مودهای مختلفی به افراد زیادی متصل شوید و هر بار با فرد جدیدی دست‌وپنجه نرم کنید. ممکن است تجربه هوش مصنوعی بعد از چند ساعت تکراری شود و برای همین حالت آنلاین آن منتظر شماست. این بازی برای هرکسی درجه هیجان خاصی در نظر گرفته است و اگر از قدیمی‌های این ژانر باشید از مبارزات تاکتیکی آن لذت خواهید برد و اگر تازه‌کار هستید نیز هیجان فشردن دکمه‌ها و روند سریع بازی میخکوبتان خواهد کرد. تمام بازی در مبارزه خلاصه می‌شود و برای همین وارد میدان شوید و نشان دهید که چه مبارز توانایی هستید. در این سبک نگاهی به Dragon Ball Fighter Z و Dragon Ball Z: KAKAROT بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Granblue Fantasy Versus با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3470, 3.20 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6870, 1 GB / GeForce GTX 650 Ti, 1 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: AMD Ryzen 5 1400, 3.2 GHz / Intel Core i7-3770, 3.40 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7870, 2 GB / GeForce GTX 660, 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Granblue Fantasy has soared into the hearts of millions since its release as a browser game for smartphones in 2014, and will celebrate its sixth birthday in March 2020. Featuring Cygames’ high-quality art, captivating sound design, and an ever-expanding game system, Granblue Fantasy has continued to charm its fans throughout the years. Now Cygames has partnered with Arc System Works, known for such popular fighting franchises as GUILTY GEAR and BlazBlue, to bring Granblue Fantasy to the world of fighting games, complete with top-notch game design and one-of-a-kind 3D graphics.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    raawi

    مهمان

    سلام من بازیو دانلود کردم و directx همراه بازیو نصب کردم و تمام مراحل درست پیش رفت ولی این ارور برام اومد: dx11 feature level 10.0 is required to run the engine
    سیستم من: win10 ram6 cpu corei3 3 graphic amd readon5870hd

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به raawi

      پشتیبانی

      سلام
      کارت گرافیک رو آپدیت کنید