کلاس درس تاریخ Red Dead Redemption 2‌
یحیی رحیمی

تدریس تاریخ در دانشگاه با کمک بازی Red Dead Redemption 2‌ + ویدیو

یحیی رحیمی 26 اسفند 1402 5 دیدگاه
5,208 بازدید

یکی از اساتید دانشگاه تنسی برای تدریس درس تاریخ آمریکا از بازی Red Dead Redemption 2 استفاده کرده است. بازیگران شخصیت‌های جان مارستون و راجر کلارک به‌تازگی به این کلاس درس ویژه دعوت شده‌اند که موجب حیرت دانشجویان شد. پتانسیل تاریخی بازی رد دد ریدمپشن 2‌ بارها توسط گیمرها و اشخاص معروف مطرح شده و این بازی، درس‌های تاریخی مهمی را به گیمرها می‌دهد.

تور اولسن، پروفسور تاریخ در دانشگاه تنسی یک کلاس درس ویژه تحت عنوان Red Dead America تدریس می‌کند. وی در این کلاس از بازی رد دد ریدمپشن و دنباله آن برای توضیح تاریخ آمریکا بین سال‌های 1899 و 1911 بهره می‌برد. این استاد خبره برای تهییج دانشجویان از راجر کلارک، بازیگر آرتور مورگان و راب ویتاف، بازیگر جان مارستون برای حضور در کلاس دعوت کرده است. آخرین کلاس درس آنها قبل از تعطیلات کوتاه بهاری با سورپرایز بزرگی همراه بود.س

ویدیویی از حضور راجر کلارک و راب ویتاف منتشر شده که شور و هیجان دانشجویان را نشان می‌دهد. تور اولسن نوشته است که وی اولین کلاس درس دانشگاهی را راه انداخته که تاریخ آمریکا را به کمک بازی Red Dead Redemption توضیح می‌دهد. بازی‌های ویدیویی بارها در کلاس‌های آموزشی به کار گرفته شده‌اند و برای نمونه استاد دیگری از بازی آساسینز کرید به‌منظور توضیح دوره‌های تاریخی استفاده می‌کرد. پژوهش در مورد نقش بازی و بازی‌آموزی نیز رواج یافته و محققان زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

کلاس درس تاریخ Red Dead Redemption 2‌حضور ستاره‌های Red Dead Redemption 2 در کلاس درس تاریخ

راجر کلارک و راب ویتاف از اینکه بازی رد دد ریدمپشن به‌عنوان یک ابزار آموزشی استفاده شده، بسیار خوشحال هستند. راجر کلارک در این مورد گفت: «دیدن اینکه ما روی اثری کار کردیم و چنین برداشتی به شکل آکادمیک از آن می‌شود، واقعاً افتخارآمیز است. اینکه این بازی باعث شده تا تاریخ در دسترس افراد بیشتر قرار گیرد، نکته‌ای است که هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کردیم.»

ویتاف در مورد تجربه حضور در این کلاس درس ویژه گفت:‌ «تجربه باحالی برای هر دو ما است. ما حالا استاد شده‌ایم و این خیلی باحاله.» پروفسور تاریخ در دانشگاه تنسی در توییت دیگری نوشت که او کتاب ویژه‌‌ای در مورد تاریخ رد دد نوشته است و هدف آن، بازنمایی تاریخ از دید بازی اخیر راک‌استار گیمز است. این کتاب صوتی توسط راجر کلارک اجرا شده و با گوش دادن به آن می‌توانید درس‌های تاریخی در مورد دوره مهمی از تاریخ آمریکا را توسط شخص آرتور مورگان دریافت کنید.

مشخص نیست آیا استفاده از بازی Red Dead Redemption 2 جزو برنامه درسی قرار می‌گیرد، اما این اثر پتانسیل آموزشی زیادی دارد. ممکن است راک‌استار گیمز از پتانسیل تاریخی بازی برای خلق رد دد 3 استفاده کند. راجر کلارک معتقد است که روزی بالاخره بازی سوم ساخته خواهد شد، اما فکر نمی‌کند که آرتور مورگان، بخشی از آن بازی خواهد بود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Mc

    مهمان

    قبلاً تو درس تاریخ آدم ضعیفی بودم ولی همین بازی های اساسینز کرید و هک اند اسلش مثل خدای جنگ کمکم کرد که قوی شم تو این درس و ۲۰ بشم همش رو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mc

    مهمان

    پ.ن: تدریس تاریخ در مدرسه با اساسینز ????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پیمان گیمر ۳۶ ساله با افتخار

    مهمان

    چه سورپرایزی دارن اونوقت اینجا مداح استاد دانشگاه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MMD

    مهمان

    باریکلا

    پاسخ دهید
    • Avatar

      . در پاسخ به MMD

      مهمان

      الان مسئولین ما اینو بشنون… .
      میان بازی انتقام رو می کنن درس تاریخ ما.????????????????