فروش بازی Resident Evil 4 Remake
آیدا امشاسفند

میزان فروش Resident Evil 4 Remake از هفت میلیون نسخه گذشت

آیدا امشاسفند 23 اسفند 1402 بدون دیدگاه
398 بازدید

شرکت کپکام اعلام کرد که یک سال پس از عرضه اولیه، مجموع فروش بازی Resident Evil 4 Remake از هفت میلیون نسخه عبور کرده است. مجموعه رزیدنت اویل (Resident Evil) یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای شرکت ژاپنی کپکام (Capcom) بوده که در ژانر ترس و بقا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اولین قسمت سری در سال 1996 به بازار عرضه شد و بعد از گذشت 28 سال، با فروش کل 156 میلیون نسخه‌ای این سری به معروف‌ترین بازی‌های کپکام تبدیل شده است.

بازی Resident Evil 4 Remake بازسازی اثری با همین عنوان از سال 2005 بوده که تغییراتی در گیم‌پلی خود داشت. کپکام توانست به‌خوبی بازی را بازسازی کند و گیم‌پلی را امروزی کند. این بازی جایزه بهترین ریمیک سال از چندین رسانه را دریافت کرد و فروش 7 میلیون نسخه نیز نشان از موفقیت مالی بازی دارد. همچنین کپکام با انتشار محتوای قابل دانلود Separate Ways و  با عرضه حالت واقعیت‌مجازی رایگان Resident Evil 4 VR Mode برای PlayStation VR2 در سال گذشته، از رشد فروش ثابت این عنوان پشتیبانی کرد.

فروش بازی Resident Evil 4 Remakeادامه موفقیت Resident Evil 4 Remake

علاوه بر انتشار مداوم، نسخه جدید Resident Evil 4 Gold Edition در تاریخ 9 فوریه منتشر شد. این نسخه شامل بازی پایه، بسته الحاقی Separate Ways و بسته الحاقی اضافی محتوی لباس‌ها، فیلترها و لوازم جانبی بود. این بسته دو سلاح دیلاکس، قابلیت انتخاب موسیقی متن نسخه اصلی و یک نقشه درون بازی برای مکان‌یابی تمام گنجینه‌های رزیدنت اویل 4 را نیز در اختیار بازیکن‌ها قرار داده بود و تمام محتویات پس از عرضه بازی نظیر حالت The Mercenaries نیز در نسخه طلایی Resident Evil 4 گنجانده شده بود.

در این بسته الحاقی، شما به داستان لیان و ایدا به صورت همزمان می‌پرداختید و دوتا از مهم‌‌ترین شخصیت‌های این سری را به تصویر کشیده بود. البته آلبرت وسکر، آنتاگونیست معروف مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول هم در این بسته الحاقی حضور دارد و مسئول ماموریت آیدا است. انتشار منظم کپکام و بازسازی بسیار دقیق این استودیو، هم طرفداران قدیمی و جدید را به بازسازی‌ها جذب کرد و توانست موفقیتی عظیم را برای استودیو سازنده رقم بزند.

آخرین باری که از فروش Resident Evil 4 Remake خبری دریافت کردیم، 31 دسامبر 2023 بود که کپکام اعلام کرد این بازی تا آن تاریخ فروشی 6.48 واحدی داشته است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، سری ایکس‌باکس، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر شخصی از طریق استیم در 24 مارس 2023 عرضه شد و پس از آن نسخه مک، آیفون 15 پرو و آی‌پد در 20 دسامبر 2023 به دست بازیکنان رسید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.