بازی Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

بازی Resident Evil 4 Remake همراه با DLC منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 24 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,358 بازدید

یکی از کاربران تیزبین فروم ResetEra موفق به یافتن بسته الحاقی ویژه بازی Resident Evil 4 Remake شده است. این DLC بخشی از نسخه دیجیتال دلوکس بازی است که با قیمت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد به فروش می‌رسد. طبق توضیحات این محتوای جانبی، گنجینه‌های مخفی در انتظار بازی‌کنان است و با خرید نسخه‌ی کامل، می‌توانید به گنجینه‌ها و آیتم‌های اضافه دست پیدا کنید که در اختیار افرادی که از نسخه اصلی استفاده می‌کنند، قرار نمی‌گیرد.

اولین DLC ویژه ریمیک رزیدنت اویل 4 یک سری نقشه‌های گنج در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد و او با استفاده از آن‌ها، آیتم‌های ویژه را دریافت می‌کند. طبق توضیحات فاش‌شده، یافتن گنج‌های مخفی بدون این نقشه و DLC غیرممکن است و کپکام به این شکل، ده دلار بیشتر نسبت به نسخه اصلی دریافت می‌کند. طبق بررسی فروشگاه مایکروسافت، سیزده پک محتوا برای Resident Evil 4 Remake در نظر گرفته شده‌اند که تمامی آن‌ها بخشی از ادیشن دلوکس با قیمت هفتاد دلار هستند.

Resident Evil 4 Remake DLC

اکثر محتوای پک‌ها شامل لباس و آیتم‌های تزئینی است، اما به نظر می‌رسد که دو تفنگ جدید در میان آن‌ها قرار دارد. نقشه‌ی گنج نیز آیتم‌های مخفی در اختیار خریدار قرار می‌دهد و محتوای دقیق آن مشخص نیست. مدت‌زمان زیادی است که ناشران بازی در حال فروش نسخه دلوکس با قیمت هفتاد دلار هستند، به نظر می‌رسد که شصت دلار برای چند آیتم تزئینی کافی نیست. به‌هرحال اگر می‌خواهید ظاهر لئون کندی و اشلی گراهام را تغییر دهید، کاری که می‌توانید با یک ماد ساده و رایگان انجام دهید، بهتر است ده دلار بیشتر بپردازید.

DLC بازی Resident Evil 4 Remake

کپکام به‌تازگی رویکرد متفاوتی در قبال انتشار بازی اتخاذ کرده است و این رویکرد بیشتر به شرکت EA شباهت دارد. بازی Monster Hunter Rise نیز انواع و اقسام محتوای جانبی تزئینی دریافت کرد و خرید تمامی آن‌ها حدود 240 دلار برای بازی‌کننده هزینه داشت. در حالی که هیچ‌کدام از آن‌ها، محتوای تازه‌ای به بازی اضافه نمی‌کردند. رسانه‌ی گیمزرادار می‌نویسد که کپکام به دورانی بازگشته است که در روز انتشار بازی، یک DLC هم همراه آن منتشر می‌شد، اما این بازگشت خوشایندی نیست و هدف تنها درآمدزایی است.

در حال حاضر مشخص نیست که نقشه‌ی گنج چه تأثیری روی بازی خواهد گذاشت و آیا آیتم به درد بخوری به بازی‌کننده ارائه می‌شود یا خیر؟ اتفاق مشابهی در مورد بازی Hogwarts Legacy رخ داد و دیدیم که ادیشن دلوکس با قیمت هفتاد دلار فروخته شد، اما جدا از محتوای بی‌مصرف، دسترسی زودتر به بازی ارائه شد که نظر بسیاری را به خود جلب کرد. در خبر دیگری، گرافیک بارش باران در Resident Evil 4 Remake مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.