سریال Fallout فال‌آوت
آیدا امشاسفند

تاد هاوارد: تماشای سریال Fallout نیازی به تجربه بازی ندارد

آیدا امشاسفند 23 اسفند 1402 بدون دیدگاه
64 بازدید

به تازگی شبکه آمازون تریلر جدیدی از سریال Fallout منتشر کرد و بر اساس گفته‌های کارگردان بازی، تماشای سریال، مشروط به تجربه بازی‌ها مانند Fallout 4 نیست. به تازگی اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های معروف به کیفیت‌های بالاتری دست پیدا کرده‌اند که باعث شده در جذب مخاطبان بسیار موفق باشند. طبیعتا تهیه کنندگان هم به سمت این موضوع کشیده شده و در چند روز گذشته هیاهوی زیادی در مورد سری معروف Fallout به پا شده بود.

شبکه آمازون (Amazon) که ساخت این سریال هشت قسمتی را بر عهده داشته، به تازگی تریلر کاملی از این بازی منتشر کرد و Amazon Prime هم زمان انتشار سریال را یک روز جلو انداخت. در تریلر منتشر شده به نظر می‌رسید این شبکه در حال تلاش برای جذب مخاطبان قدیمی است چون تریلر پر از نشانه‌های بازی‌های اصلی بود. با این حال، تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان بازی اعلام کرده که در صورت تجربه نکردن بازی فیلم برای شما دردسری ایجاد نمی‌کند و می‌توانید به راحتی سریال را ببینید. هاوارد در مصاحبه با سایت Den of Geek روند ساخت سریال Fallout و آینده این سری در استودیو بتسدا (Bethesda) را توضیح داد. تاد این مصاحبه تایید کرد که سریال Fallout داستانی اورجینال از بازی‌ها را در خود داشته و به نظر می‌رسد برای لذت بردن از این سریال لازم نیست شناخت قبلی از این مجموعه داشته باشید.

سریال Fallout فال‌آوتجزئیات منتشر شده سریال Fallout

هاوارد در ادامه همین مصاحبه اعلام کرد که بتسدا نمی‌خواسته داستانی تکراری از بازی‌ها را بازسازی کند و به همین دلیل داستانی جدید و اورجینال ساخته است. این روند با توجه به این‌که هر کدام از بازی‌های Fallout با شخصیت‌های متفاوت در شهر‌های متفاوتی ساخته شده‌اند به نظر منطقی رسیده و شرایطی ایده‌آل را برای نوشتن داستان بتسدا فراهم کرده است.

در ادامه هاوارد گفت که در ساخت سریال فال‌آوت باید مقداری از داستان Fallout 5 را برای عوامل اسپویل می‌کرده چون برنامه‌ریزی‌های این سریال به قسمت بعدی بازی فرنچایز مرتبط بود. حداقل داستان این است که می‌دانیم در حال حاضر بتسدا در حال کار کردن بر روی داستان بازی Fallout 5 است، با این حال مدت زیادی مانده تا این عنوان به دوره توسعه وارد شود زیرا The Elder Scrolls 6 هنوز به دست ما نرسیده است. آمازون اولین بار تاریخ پخش این سریال را برای 12 آوریل (24 فروردین) برنامه‌ریزی کرده بود اما در جدیدترین اخبار این شبکه، تاریخ پخش یک روز جلو کشیده شده و سریال در تاریخ 11 آوریل (23 فروردین) پخش خواهد شد.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.