گرافیک بازی Assassin’s Creed Red
یحیی رحیمی

جزئیات موتور گرافیکی و نبردهای Assassin’s Creed Red فاش شد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1402 2 دیدگاه
526 بازدید

تام هندرسون، افشاگر معروف بازی‌های ویدیویی در طی چندین گزارش، تمامی آنچه باید در مورد بازی Assassin’s Creed Red بدانیم را فاش کرده است. او در گزارش تازه‌ای به موتور گرافیکی بازی، نحوه ایجاد مقر و قلمرو، سیستم نبرد و جزئیات دیگر اشاره کرده است و همچنان معتقد است که این محصول در پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

بازی جدید آساسینز کرید در دوره ژاپن فئودال جریان دارد و ماجرای دو شخصیت اصلی زن و مرد را دنبال می‌کند. نائوی و یاسوکه، شخصیت‌های اصلی بازی هستند که در مطالب قبلی به‌طور کامل به آنها پرداخته شد. در این مطلب به موتور گرافیکی بازی و تغییرات فنی خواهیم پرداخت که طرفداران آساسینز کرید را شگفت‌زده خواهند کرد.

یوبی‌سافت برعکس انتظارات از موتور گرافیکی جدید استفاده نکرده است. آنها ابزارهای قبلی را ارتقاء داده‌اند و آن را به اسم Anvil Pipeline می‌شناسند. این ابزار به‌تمامی استودیوهای تحت نظر یوبی‌سافت اجازه می‌دهد تا بتوانند روی یک بازی مشترک کار کنند. دیگر لازم نیست هر شاخه و استودیویی یک ابزار بازی‌سازی مخصوص به خود داشته باشد. در این صورت بازی‌های جدید آساسینز کرید شباهت زیادی از لحاظ فنی با یکدیگر خواهند داشت و در عین حال، تولید بازی‌های جدید این مجموعه سرعت می‌گیرد.

گرافیک بازی Assassin’s Creed Redجزئیات گرافیک بازی Assassin’s Creed Red

تام هندرسون مدعی است که بازی Assassin’s Creed Red از ری‌تریسینگ بهره خواهد برد و نورپردازی بازی به‌طور هندسی انجام می‌شود. در عین حال تمامی جنبه‌ها از جمله انیمیشن، سیستم پارکور، آب و هوا متغیر و… بهبود یافته‌اند و از لحاظ گرافیکی و فنی، تغییرات قابل‌توجهی خواهیم دید. سیستم نبرد بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla طراحی شده است. میزان خون‌ریزی و خشونت افزایش پیدا می‌کند. مخفی‌کاری نقش مهمی در بازی جدید دارد و مشابه اسپلینتر سل طراحی شده است. بازی‌کننده می‌تواند داخل بوته‌ها پنهان شود، دمر راه برود و مشعل آتش بزند.

سیستم ایجاد مقر و پایگاه که در بازی والهالا معرفی شد در نسخه بعدی به کار رفته است. این سیستم پیشرفت قابل‌توجهی دارد و به آن مخفی‌گاه «Hideout» گفته می‌شود. بازی‌کننده قادر به ساخت یک مخفی‌گاه ویژه با اسلحه‌خانه، دوجو و اتاق‌های مختلف خواهد بود. این ساختمان‌ها قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توان دکوراسیون داخلی را هم تغییر داد. امکان انتخاب ظاهر ساختمان مانند شکل و نقش سقف و دیوارها وجود دارد.

تام هندرسون معتقد است که بازی Assassin’s Creed Red یک پله پیشرفت برای این مجموعه بازی مشهور است. وی در پایان نوشت که این بازی در طی چند ماه آینده معرفی خواهد شد. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟ چه انتظاراتی از آساسینز کرید ژاپن دارید؟

منبع: InsiderGaming

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    بی صبرانه منتظرم بیاد و امیدوارم تو این سری شکوه سابق این بازی برگرده.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    چه خوب ژاپن گزینه جالبی هست فقط خدا کنه سیستم مورد نیازش فضایی نشه

    پاسخ دهید