تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل Warzone Mobile
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار نهایی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل اعلام شد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1402 بدون دیدگاه
376 بازدید

شرکت اکتیویژن رسماً از تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل رونمایی کرد. نسخه موبایل بازی Warzone در تاریخ 21 مارس 2024‌ (2 فروردین 1403) برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس در سراسر جهان منتشر خواهد شد. این بازی با همکاری چندین استودیو از جمله دفتر شانگهای اکتیویژن، Beenox، دیجیتال لجندز و سالید استیت توسعه یافته است و ارتباطی با تیم سازنده کالاف دیوتی موبایل ندارد.

بازی Call of Duty Warzone Mobile در آبان سال گذشته به‌صورت محدود در چند کشور جهان منتشر شد. گیمرهای اهل شیلی، استرالیا، نروژ و سوئد موفق به تجربه این بازی بتل رویال موبایل شدند. اکتیویژن اعلام کرده که 50 میلیون نفر برای دریافت زودهنگام بازی وارزون موبایل ثبت‌نام کرده‌اند. میلیون‌ها نفر منتظر ورود به سرورها و تجربه رسمی بازی وارزون روی گوشی اندروید و آیفون هستند.

نکته قابل‌توجه، استفاده از نقشه وردانسک در نسخه موبایل است. اولین نقشه بازی وارزون که از تمامی مپ‌های بعدی محبوبیت بیشتری داشت، با ظاهر جدید در نسخه موبایل به کار رفته است. این نقشه ظرفیت 120 نفر بازی‌کننده در حالت بتل رویال را دارد. حالت Rebirth Island نیز 48 نفر را پشتیبانی می‌کند و مود Resurgence نیز وجود دارد. در مود آخر تا زمانی که یکی از اعضای تیم زنده بماند، بقیه اعضا می‌توانند به بازی برگردند. اندازه نقشه در این حالت کوچک‌تر و به‌نوعی جمع و جورتر است.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل Warzone Mobileویژگی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل

بازی وارزون موبایل علاوه بر بخش بتل رویال، حالت چندنفره تیمی را هم ارائه می‌دهد. نقشه‌های مشهور مجموعه کالاف دیوتی مانند Shipment و Shoot House طراحی شده‌اند. حالت‌های چندنفره مانند Team Deathmatch و حتی Search & Destroy نیز به کار رفته است. هدف اکتیویژن آن است که وارزون موبایل به‌آرامی جایگزین کالاف دیوتی موبایل شود. نسخه موبایل فعلی توسط استودیو TiMi ساخته شده و بخش بزرگی از درآمد آن راهی حساب شرکت چینی تنسنت می‌شود.

امکان ورود به بازی وارزون موبایل با اکانت اصلی اکتیویژن وجود دارد. نسخه موبایل و کامپیوتر همگام‌سازی می‌شوند و در نتیجه با یک حساب کاربری می‌توان در تمامی پلتفرم‌ها بازی کرد. در این حالت تنها کافی است یک بار بتل پس بخرید و روی کامپیوتر و موبایل استفاده کنید. توسعه‌دهنده نوشته است که ورود به بازی با آی‌دی اکتیویژن امکان‌پذیر است و نیازی به ساخت یک اکانت جدید و شروع از صفر نخواهید داشت. همچنین آیتم‌ها بین دو نسخه موبایل و کامپیوتر جابه‌جا خواهند شد. اکتیویژن برنامه بزرگی برای پشتیبانی از بازی دارد و این اثر را در اولویت قرار خواهد داد.

بازی Call of Duty Warzone Mobile در تاریخ دوم فروردین 1403 برای اندروید و آی‌‌او‌آس منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.