call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

XP دوبرابر در آخر فصل اول Call of Duty Modern Warfare؛ بازگشت Ghost در فصل دوم؟

یحیی رحیمی 17 بهمن 1398 بدون دیدگاه
571 بازدید

فصل اول بازی Call of Duty Modern Warfare به پایان خود نزدیک شده است و قرار است از هفته آینده فصل دوم این بازی جذاب شروع شود. استودیو Infinity Ward به منظور سرعت بخشیدن به روند پیشرفت بازیکنان و آماده سازی برای فصل دوم، رویدادی با XP دوبرابر را شروع کرده است. این رویداد تا روز 11 فوریه برقرار خواده بود.

دیروز استودیو اولین تیزر از فصل دوم بازی Call of Duty Modern Warfare را منتشر کرد. انتشار فصل دوم به دلیل یک سری مشکلات به تاخیر افتاده است اما به نظر شاهد سورپرایز بزرگی خواهیم بود. در تیزر کوتاه نشان داده شده، شخصیت Ghost به عنوان یکی از هیروهای جدید معرفی شده است و جدا از آن نیز نقشه ها و سلاح های تازه ای نشان داده می شوند و به نظر محتوای مناسبی در انتظار بازیکنان خواهد بود.

می توانید در تصویر زیر نگاهی به نقشه Rust داشته باشید که در بازی Modern Warfare 2 به کار گرفته شده بود. همچنین سلاح ACR و یک نوع جدید از SMG نیز در راه فصل دوم هستند. هر چند که این تصاویر کیفیت پایینی دارند و نمی توان وارد جزئیات شد اما امیدواریم که معرفی فصل دوم بازی به زودی انجام گیرد. قطعا بازگشت شخصیت Ghost می تواند بزرگ ترین تغییر نسبت به فصل اول بازی باشد. هر چند باید دید که او در Spec Ops حاضر خواهد بود یا خیر.

فعلا تا شروع فصل دوم بازی Call of Duty Modern Warfare می توانید از جوایز و XP دوبرابر استفاده کنید. به این صورت که هر مقدار XP که قبلا با شرکت در مسابقات دریافت می کردید، حالا دوبرابر آن را دریافت خواهد کرد. همچنین افزایش سطح بازیکن نیز سرعت بیشتری گرفته است و می توانید تا روز 11 فوریه، خود را به سطح بالاتری برسانید. این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.