بازی Warzone
یحیی رحیمی

اپراتورها و محتوای فصل پنجم بازی Warzone معرفی شد

یحیی رحیمی 15 مرداد 1400 5 دیدگاه
873 بازدید

اکتیویژن به‌صورت رسمی از فصل پنجم بازی Warzone و Black Ops Cold War رونمایی کرد. آپدیت جدید مانند قبل به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس بازی‌کنان قرار خواهد گرفت و شاهد حضور اپراتورهای تازه و ویژگی‌های جدیدی هستیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. فصل پنجم با تداوم داستان فصل قبل، محتوای بهتری را ارائه می‌دهد و تعدادی از ویژگی‌های قبلی این بازی را بازمی‌گرداند.

محتوای فصل پنجم بازی کالاف دیوتی میان مودهای مختلف پخش‌شده و بخش بزرگی از آن‌هم به حالت زامبی اختصاص دارد؛ اما بازی Warzone هم از چشم توسعه‌دهندگان دور نمانده و به دلیل محبوبیت این اثر بتل رویال، تنها به محتوای جدید آن خواهیم پرداخت و فعلاً از فصل جدید بازی Black Ops Cold War چشم‌پوشی خواهیم کرد. همراه پارسی گیم باشید.

اپراتورهای فصل پنجم بازی Warzone

فصل پنجم با افزودن چندین شخصیت جدید به بازی وارزون همراه است. همان‌طور که می‌دانید، هر فصل از بازی با حضور چند اپراتور جدید دنبال می‌شود و تابه‌حال، شخصیت‌های مهمی مانند رامبو حضور پیداکرده‌اند. اپراتورهای جدید به‌طور مستقیم روی داستان بازی تأثیر خواهند گذاشت و عمق بیشتری به گیم پلی خواهند بخشید. همان‌طور که می‌دانید، اپراتورهای جدید روی روند بازی تأثیر نمی‌گذارند و بیشتر حالت تزئینی دارند.

بازی وارزون

اولین شخصیت جدید بازی Warzone، یک مأمور امنیت سایبری اهل کشور ژاپن به نام Kitsune است. او از اعضای پیمان ورشو ، یک پیمان نظامی بین کشورهای اروپایی بلوک شرق در جنگ سرد، است و علیه نیروهای غربی خواهد جنگید. از توانایی‌های او باید به هک ابزارهای الکترونیکی دشمن اشاره کرد که باعث ایجاد تغییرات زیادی در جنگ می‌شود. این اپراتور در سطح اول بتل فصل پنجم قرار می‌گیرد و همگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیگر اپراتور جدید بازی وارزون، Stryker نام دارد که از اعضای باسابقه‌ی ناتو است و همراه شخصیت وودز (Woods) به مأموریت‌های مهمی اعزام می‌شود. استاریکر از آیتم‌های علمی تخیلی استفاده می‌کند و یک سرباز کاملاً مجهز به فناوری روز است. اپراتور جدید برعکس کیتسون به‌صورت رایگان منتشر نمی‌شود و باید وی را از طریق فروشگاه بازی، خریداری کنید.

شروع فصل پنجم وارزون با بازگشت یکی از شخصیت‌های محبوب بازی Call of Duty Black Ops به نام هادسون (Hudson) همراه است. او از اعضای ناتو و دوست سابق آدلر است و به‌عنوان مأمور سیا هم فعالیت کرده است. هادسون قرار است فضای آرام واشینگتن را رها کند و به وردانسک نقل‌مکان کند و همراه دیگر اپراتورها، نبردی تمام‌عیار را شروع کند. این اپراتور هم رایگان نیست و جزوی از باندل جدید فروشگاه Warzone‌ خواهد بود.

محتوای فصل پنجم وارزون

استودیو Raven Software محتوای تازه‌ای را برای فصل پنجم بازی Warzone آماده کرده که ازجمله آن‌ها می‌توان به پرک (Perk)‌های جدید اشاره کرد. اولین پرک که Combat Scout نام دارد، امکان برچسب‌گذاری یا پینگ گردن بازیکن حریف که توسط هم‌تیمی گلوله خورده است را فراهم می‌کند. دیگر قابلیت که Tempered نام دارد، باعث افزایش دوام جلیقه‌ی ضدگلوله می‌شود.

بازی Warzone

دیگر ویژگی جدید، بازگشت نقشه‌ی Rush‌ به وارزون است که یکی از مپ‌های محبوب بازی Black Ops 2 به شمار می‌رود. این نقشه به‌عنوان گولاگ جدید استفاده می‌شود و فضای پینت بال مانند آن، روح تازه‌ای به این بخش سرد خواهد بخشید. بازی‌کنان امکان شرکت در یک مود جدید به نام Clash را در اواسط فصل پنجم‌ بازی Warzone پیدا خواهند کرد. مود جدید ادامه‌دهنده راه Rumble خواهد بود و دو تیم پنجاه‌نفره را در فضای بزرگ وردانسک، جلوی همدیگر قرار خواهد داد.

تفنگ‌های جدیدی به فصل پنجم راه پیداکرده‌اند که ازجمله آن‌ها باید به EM2 اشاره کرد که یک مسلسل جنگی است و با شروع فصل در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. تفنگ EM2 ساخت بریتانیا است و مخصوص نبردهای نزدیک است. دومین تفنگ TEC-9 SMG نام دارد که یک مسلسل سبک نیمه‌خودکار است و بیشتر به درد نبردهای نزدیک می‌خورد. تفنگ‌های جدید بخشی از بتل پس فصل پنجم هستند و امکان دریافت آن‌ها در ابتدا وجود ندارد.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    تو آپدیت امروز 18 شهریور چرا پلاندر حذف شده این چه مسخره بازی هست عجبا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ahmad

    مهمان

    سلام آپديت جدید نسخه آنلاين وارزون کی بود در این آخر؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Ahmad

      نویسنده

      آخرین آپدیت 14 مرداد منتشر شد که تفنگ Krig 6 رو بالانس کرد

  • Avatar

    Reza

    مهمان

    کی شروع شده

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Reza

      نویسنده

      روز 21 مرداد شروع میشه