بازی بتلفیلد Battlefield جدید
یحیی رحیمی

بازی بتلفیلد جدید کارگردانش را از دست داد

یحیی رحیمی 6 اسفند 1402 بدون دیدگاه
175 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز مشغول توسعه بازی جدید مجموعه بتلفیلد است و طبق گزارش‌ها، تولید آن چند مرحله پیشرفت کرده است. کارگردان این بازی جدید در استودیو Ridgeline Games حدود دو سال پس از شروع توسعه بازی از مقام خود کنار رفته است و موجب نگرانی طرفدارها در مورد Battlefield جدید شد.

مارکوس لتو (Marcus Lehto)، کارگردان بازی جدید بتلفیلد از شرکت الکترونیک آرتز جدا شده است و طبق گفته‌ها، ضربه بزرگی به بازی جدید خورده است. گفتنی است وی سال‌ها تجربه در زمینه تولید شوترهای داستانی دارد و از جمله افرادی است که روی مجموعه بازی Halo کار کرده و فرد شایسته‌ای برای هدایت تیم توسعه بتلفیلد بود. شرکت EA روی وی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و امیدوار بود که این مجموعه بازی به دوران سابق برگردد.

خبر ترک الکترونیک آرتز توسط یکی از کاربران توییتر پیدا شد. مارکوس لتو مدتی پیش به ویرایش صفحه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و هرگونه نشانه‌ای از بتلفیلد و استودیو Ridgeline Games را پاک کرده است. برای بسیاری سؤال پیش آمد که آیا کارگردان بازی Battlefield جدید همچنان در حال فعالیت است یا خیر. گفتنی است وی در فیس‌بوک، خبر جدایی را تائید کرد و در نتیجه توسعه بازی جدید بدون کارگردان در حال ادامه است. ممکن است که وقفه‌ای هم در تولید بازی ایجاد شده باشد و باید منتظر خبرهای رسمی ماند.

بازی بتلفیلد Battlefield جدیدتولید بتلفیلد جدید به مشکل خورد؟

شرکت الکترونیک آرتز پس از انتشار بازی Battlefield 2042 و حذف محتوای داستانی، انتقادات زیادی را به جان خرید. خام بودن بخش آنلاین نیز ضربه بزرگی به این بازی زد و بسیاری از گیمرها آن را حدود یک هفته پس از انتشار رها کردند. اگرچه باگ‌ها و مشکلات بازی پس از حدود یک سال توسعه بیشتر برطرف شد، اما EA درس بزرگی از این اتفاق یاد گرفت. آنها تصمیم گرفتند تا بخش داستانی را برگردانند و اثری با کیفیت عناوین اول این مجموعه بسازند.

شرکت EA برای توسعه بخش داستانی بتلفیلد، یک استودیو جدید تأسیس کرد و مارکوس لتو را هم به‌عنوان کارگردان جذب کرد. حتی گزارش‌هایی منتشر شد که سیستم تخریب بتلفیلد جدید انقلابی خواهد بود و جزئیات قابل‌توجهی خواهد داشت. جدایی کارگردان بدون شک روی توسعه بازی تأثیر می‌گذارد و او فردی است که کنترل تیم‌ها مختلفی را بر عهده دارد. باید منتظر خبر رسمی باشیم و بدون شک یک کارگردان جدید در روزهای آینده انتخاب خواهد شد و پروژه ممکن است تغییرات شگرفی به خود ببیند. این معضل ممکن است باعث تأخیر انتشار بازی بعدی شود. نظر شما چیست؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.