دانلود بازی The Godfather برای PC
دانلود بازی The Godfather برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Godfather برای PC

پارسی گیم 16 بهمن 1397 46 دیدگاه
40,064 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی The Godfather برای کامپیوتر

پدرخوانده از آن دسته فیلم‌هایی است که تأثیر زیادی در زندگی افراد داشته است و مطمئناً همه بازی به یاد ماندی مارلون براندو را تحسین و با آن زندگی کرده‌ایم. کمپانی EA آن‌قدر از این فیلم لذت برده بود که تصمیم بزرگی گرفت و شروع به ساخت بازی از این فیلم بزرگ کرد. این کار ریسک بزرگی برای کمپانی بود و خوشبختانه این ریسک جواب داد و شاهد بازی The Godfather بودیم که کاملاً رضایت‌بخش است و مهم‌تر از همه به مبانی اصلی فیلم نیز پایبند است. بازی کاملاً بر اساس فیلم ساخته‌شده در سال 1972 توسعه پیداکرده است و شاهد شخصیت‌های اصلی مانند آلدو تراپانی هستیم که از طریق خانواده کورلئونه به مقام و ثروت می‌رسد. این بازی کاملاً حس و حال پدرخوانده را می‌دهد و حتی از بازیگران اصلی فیلم برای صداپیشگی در این بازی استفاده‌شده است و مارلون برندو نیز در تیم صدابرداری حاضر بوده است و توسعه‌دهندگان تمام تلاش خود را برای ساخت عنوانی برگرفته از فیلم اصلی به کار بسته‌اند. The Godfather توسط استدیو EA Redwood Shores توسعه‌یافته است و EA نیز آن را در سال 2006 برای کنسول‌های بازی و رایانه‌های ویندوزی روانه بازار کرده است.

بازی شما را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که در فیلم وجود ندارد و البته نقش اصلی داستان بازی را بر عهده دارد. این شخصیت کاملاً با بقیه داستان درآمیخته است و انگار از روز اول وجود داشته است. هنگامی‌که بازی را شروع می‌کنید، می‌توانید شخصیت خود را با شخصی‌سازی‌های موجود در بازی‌های EA بسازید. سپس بازی شروع می‌شود و می‌توانید ببینید که پدرتان در خیابان‌های برهنه شهر به گلوله بسته می‌شود. به جشن عروسی برمی‌گردیم و شاهد درخواست مادر از Don هستیم که شما را زیر بال خود بگیرد و راه و رسم زندگی را یادتان دهد. ازآنجایی‌که هیچ درخواستی در عروسی‌های سیسیلی‌ها رد نمی‌شود، Luca Brasi برای کمک و آموزش شما گماشته می‌شود. شما ابتدا مانند بیگانه‌ای وارد خانواده کورلئونه می‌شوید و باید بدهی‌های مغازه‌ها به کورلئونه را پس بگیرید و هر بار که کاری را دست انجام می‌دهید، هر هفته مبلغی دریافت می‌کنید. مراحل زیادی در بازی وجود دارند و حتی بعضی از آن‌ها دقیقاً از فیلم اصلی الگوبرداری شده‌اند. مثلاً باید Don را بعد از تیر خوردن به بیمارستان برسانید و البته آن صحنه مشهور سر اسب نیز در انتظار شما است.

بازی در شهر نیویورک جریان دارد و می‌توانید شهر را با جزئیات بالایی مشاهده کنید و مانند فیلم در خیابان‌های مناطقی مانند ایتالیای کوچک و بروکلین قدم بردارید. The Godfather وابستگی زیادی به سری بازی‌های GTA دارد و درنتیجه شاهد خشونت بی‌حس و ماشین‌سواری‌های زیاد خواهید بود. می‌توانید به کسی شلیک کنید و پلیس دنبالتان بیافتد و باید پا به فرار بگذارید و البته اگر گیر بیافتید می‌میرید و به نزدیک‌ترین بیمارستان موجود منتقل می‌شوید. تفنگ‌های مختلفی در بازی وجود دارند و تیراندازی در این بازی بسیار ساده است. هر چه مراحل بیشتری را طی کنید، احترام بیشتری کسب خواهید کرد و سرسخت‌تر خواهید شد. اگر از خانواده کورلئونه و روابط بین آن‌ها خوشتان آمده است این بازی برای شما تجربه لذت بخشی خواهد بود و می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. همین‌الان می‌توانید در کنار پدرخوانده به گسترش خانواده خود کمک کنید و دیگر خانواده‌ها را به کام نابودی بکشانید و اگر شانس بیاورید خودتان لقب Don شهر نیویورک را به دست بیاورید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

he Godfather is a 2006 open world action-adventure video game developed by EA Redwood Shores and published by Electronic Arts. The game is based upon the 1972 film The Godfather and tells the story of an original character, Aldo Trapani, whose rise through the ranks of the Corleone family intersects with the plot of the film on numerous occasions. His actions in the game often take the form of events that happened off screen in the film; for example, he avenges Bonasera’s daughter, he drives Vito Corleone to the hospital after he is shot, he plants the gun for Michael Corleone to kill Sollozzo and Captain McCluskey, he places the horse’s head in Jack Woltz’s bed. Although the game was condemned by Francis Ford Coppola, who claimed Paramount never told him about its development or asked for his input, it does feature voice acting from several stars of the film, including James Caan as Sonny Corleone, Robert Duvall as Tom Hagen and Abe Vigoda as Salvatore Tessio. Marlon Brando also recorded dialogue for Vito Corleone, in what would be his final acting job, but his ill health made most of his recordings unusable.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 514 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 53 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 46 دیدگاه
  • Avatar

    سورن

    مهمان

    آقا من بلد بودم کرک کنم بازی به درستی در ویندوز 10 اجرا شد
    قبلا روي ویندوز 7 هم امتحان کردم امد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    چجوری کرک کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پارسا

      پشتیبانی

      محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    Amin Sarreshteh

    مهمان

    سلام . خسته نباشید ، یه راهنمایی می خواستم ، من بازی The godfather 1 رو کامل و با کرک داخل پوشه نصب کردم ، مشخصات سیستم بنده هم با مشخصات بازی یکی است ، ویندوز و کارت گرافیک هم نیز تازه آپدیت کردم ( ویندوز7 ) . اما وقتی وارد بازی می شوم ، صفحه سیاه می شود و به بیرون از بازی هدایت می شوم و ارور Stop working را می دهد . لطفا راهنماییم کنید .

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amin Sarreshteh

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور را در گوگل یا یوتوب سرچ کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 46 دیدگاه