star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

قابلیت و توانایی های بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کاملا به داستان وابسته است

یحیی رحیمی 30 مهر 1398 بدون دیدگاه
754 بازدید

بالاخره بعد از سالهای متعدد و صبر زیاد، طرفداران فرانچایز Star Wars قرار است که یک بازی کاملا داستانی را دریافت کنند. استودیو Respawn Entertainment مدتی پیش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را معرفی کرد و از آن زمان تا به حال اطلاعات متعددی از این بازی دریافت کرده ایم. می دانیم که سیستم مبارزه بازی بر اساس یک سری بازی های دیگر ساخته شده است. حالا استودیو کمی از توانایی ها و قابلیت های شخصیت اصلی و نحوه کار آن در بازی صحبت کرده است.

شاید تا به حال به این موضوع در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توجه نکرده باشید اما باید گفت که این بازی دارای سیستم توانایی مشخص است که می توانید در طول بازی به آن دسترسی داشته باشید. به طور کلی این سیستم کاملا بر اساس نیروهای Force نام آشناست. همچنین این توانایی ها کاملا به داستان بستگی خواهند داشت و این طور که با پیشرفت در بازی، توانایی های بیشتری به دست خواهید کرد.

تولید کننده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در گفتگویی از سیستم توانایی ها و ارتباط آن با داستان صحبت کرده است. داستان شما را مجاب می کند که یک سری توانایی های خاص را ارتقا دهد و برای پیشروی باید حتما نگاهی به آن‌ها داشت:

باید گفت که همه چیز به طور نزدیکی به داستان بسته شده است. باز کردن یک توانایی جدید کاملا بستگی به این دارد که داستان چه اندازه پیشرفت کرده باشد. با وجود این محدودیت هنوز هم گزینه هایی در دست بازیکن قرار دارد که ابتدا شمشیر لیزری را ارتقا داد یا اینکه میزان جان خود را بالا برد. نمی توان دقیق گفت که این توانایی ها هر کدام چگونه باز می شوند زیرا که همه چیز بستگی به داستان دارد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روز 15 نوامبر میلادی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه ای شخصی عرضه خواهد شد. دیروز حجم فایل نصبی بازی مشخص شد و می توانید خبرهای قدیمی تر را با کلیک روی تگ بازی بخوانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.