بازی Battlefield جدید بتلفیلد
یحیی رحیمی

بازی Battlefield جدید واقعی‌ترین سیستم تخریب تاریخ را دارد

یحیی رحیمی 24 دی 1402 2 دیدگاه
747 بازدید

جزئیاتی از بازی Battlefield جدید از سوی استودیو Ripple Effect منتشر شده است. این استودیو که قبلاً با اسم DICE LA شناخته می‌شد، به دنبال ساخت واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین سیستم تخریب در تاریخ بازی است. بازی‌های بتلفیلد پس از تغییر به موتور گرافیکی فراست‌بایت، افکت تخریب واقعی‌تری دریافت کردند، اما بازی بعدی قرار است استثنایی باشد.

انتشار بازی بتلفیلد 2042 با دریافت انتقادهای زیادی همراه شد. حدود دو سال طول کشید تا ایرادهای کلی بازی برطرف شود و گیمرها بتوانند از آن استفاده کنند. این بازی به یک شکست بزرگ تبدیل شد و امیدهای ناشر را نابود کرد. اگرچه کار روی این بازی ادامه دارد، اما وقت آن است برای بازی بعدی مجموعه آماده شویم و ببینیم که الکترونیک آرتز، چه برنامه‌هایی برای آن دارد. اثر جدید به نظر از لحاظ فیزیکی در یک سطح جدید قرار دارد.

شرکت EA تابه‌حال هیچ صحبتی در مورد بازی Battlefield جدید نکرده است. آگهی استخدامی تازه استودیو اما اطلاعات تازه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. استودیو ریپل افکت نیازمند یک کارگردان VFX است و شرایط کاری که در آگهی درج‌شده، اجازه داده تا برای اولین بار با جزئیات بتلفیلد جدید آشنا شویم. استودیو در آگهی جدید نوشته که آنها به هنرمندانی نیاز دارند تا بتوانند «واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین افکت‌های تخریب در صنعت بازی را خلق کنند.»

بازی Battlefield جدید بتلفیلدسیستم تخریب بازی Battlefield جدید

تخریب یکی از ویژگی‌های اصلی مجموعه بازی بتلفیلد است که نسبت به دیگر شوترهای اول‌شخص موجود، به چشم می‌‌آید. البته این گفته بدین معنی نیست که تمرکز کامل سازنده روی فیزیک تخریب خواهد بود و بلکه بازی، جزئیات بیشتری خواهد داشت. یکی از انتقادها در مورد بازی Battlefield 2024، کاهش درجه تخریب نسبت به بازی بتلفیلد 3 بود. به نظر می‌رسد که طرفداران این مجموعه، بهای زیادی به افکت‌های تخریب می‌دهند و محیط بازی باید با اصابت راکت و گلوله به هم بریزد.

بازی The Finals یکی از آثاری است که با همین ایده ساخته شده است. این اثر اجازه می‌دهد تا کل محیط را تخریب کرد. بدون شک EA‌ به دنبال چنین خیال‌پردازی نیست و یک سیستم تخریب واقعی را خواهد ساخت. در حال حاضر اطلاعاتی از بازی Battlefield جدید در دسترس نیست. طبق شایعات، شاهد بازگشت بخش داستانی خواهیم بود و قرار است که یک کمپین داستانی جذاب روایت شود. هرچند که EA می‌گوید بازی جدید بر پایه و شالوده بازی‌های قبلی ساخته می‌شود و در نتیجه از جهاتی با آثار قبلی شباهت خواهد داشت.

امسال احتمالاً از بازی بعدی بتلفیلد اطلاع پیدا می‌کنیم و خواهیم دید که آیا این اثر، واقعی‌ترین سیستم تخریب را خواهد داشت یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    serios

    مهمان

    تخریب……..!!!! ها؟
    امیدوارم با این طرز فکر یه شکست دیگه واین بار همیشگی بخورین.
    واقعا که لیاقت یه دلار هم ندارین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سجاد در پاسخ به serios

      مهمان

      اتفاقا من بتل ۲۰۴۲ رو تو تابستان خریدم خیلی راضیم