دانلود بازی Brink برای PC
دانلود بازی Brink برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Brink برای PC

پارسی گیم 21 اسفند 1398 22 دیدگاه
20,262 بازدید

دانلود بازی Brink برای کامپیوتر

شوترهای اول‌شخص آن‌قدر گسترده و بزرگ‌شده‌اند که ورود به این ژانر برای هر توسعه‌دهنده‌ای ترسناک و دلهره‌آور خواهد بود. استودیو Splash Damage اما به لطف تجربه چندین و چندساله Bethesda Softworks وارد این ژانر شد و این‌طور بود که شاهد بازی BRINK در سال 2011 بودیم. این بازی درواقع یک شوتر اول‌شخص چند نفره است و به بازیکن اجازه می‌دهد تا هم به‌صورت داستانی و هم چندنفره در دنیای آن غرق شویم. برای دوام آوردن در این ژانر ترسناک، المان‌های جالبی در بازی به کار گرفته‌شده‌اند و همه‌چیز منتظر شماست تا دست به تفنگ ببرید.

بازی BRINK روایتگر یک جنگ داخلی در شهری خیالی به نام Ark است. بازی در سال 2045 روایت می‌شود و می‌بینیم که پدیده گرمایش جهانی باعث شده است تمام کوه‌های یخ دنیا آب شوند و سطح آب دریاها بالا بیاید و درنتیجه خشکی‌های روی زمین محدودشده‌اند. دورتادور شهربازی را آب فراگرفته است و شهری که ابتدا جمعیتی کم داشت، به دلیل این اتفاقات در مرز انفجار است. در این میان سروکله گروهی که خود را مقاومت می‌نامد پیداشده است و علیه حاکم شهر شورش بزرگی به راه انداخته است. این گروه معتقد است جواب‌هایی که به آن‌ها داده‌شده است دروغی بیش نبوده‌اند و باید برای منابع بیشتری خشکی‌های روی زمین را جستجو کرد. بازی همان ابتدا شمارا با سؤال بزرگی روبه‌رو می‌کند و باید انتخاب کنید برای کدام می‌جنگید. گیم پلی بازی حرف زیادی برای گشتن دارد و مأموریت‌های بازی هوش ازسرتان خواهند برد.

بازی BRINK آینده تاریک بشری در چشم لوله تفنگ و گرمایش جهانی است. سلاح‌های مختلفی در بازی به کار گرفته‌شده‌اند و همه آن‌ها در ابتدا در دسترس نخواهند بود و به‌مرورزمان بازخواهند شد. هر آنچه از یک شوتر اول‌شخص انتظار می‌رفت در این بازی به‌کاررفته است و با در نظر گرفتن دو بخش برای داستان حسابی شمارا غافل‌گیر خواهد کرد. بحران پناه جویان به بالاترین حد خود رسیده است و شهر در منجلاب آن گرفتارشده است. از سویی عده‌ای باور دارند حاکمان به آن‌ها دروغ می‌گویند و در سوی دیگر افرادی دست به منابع باقی‌مانده زمین دراز کرده‌اند و می‌خواهند تا آخرین قطره آن‌ها را از آن خود کنند. شما در این میان طرف کدام سمت خواهید بود؟ در این سبک می‌توانید به Bulletstorm و Wolfenstein: The New Order نگاه بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Brink با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP(SP3)/Vista/Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent
Memory: 2GB RAM
Hard Drive: 8GB of free space
Graphics: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent

سیستم پیشنهادی :

OS: XP(SP3)/Vista/Windows 7
Processor: Intel Quad Core i5
Memory: 3GB RAM
Hard Drive: 8GB of free space
Graphics: Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon™ HD 5850

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Brink is an immersive first-person shooter that blends single-player, co-op, and multiplayer gameplay into one seamless experience, allowing you to develop your character whether playing alone, with your friends, or against others online. You decide the combat role you want to assume in the world of Brink as you fight to save yourself and mankind’s last refuge. Brink offers a compelling mix of dynamic battlefields, extensive customization options, and an innovative control system that will keep you coming back for more.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    بازی صفحه اول میاد بعد من میندازه بیرون یک صفحه باز میشه نمی دونم چیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امین

    مهمان

    ینی چرت تر از این بازی ندیدم تاحالا نه گرافیک چشمگیری داره نه اصن منطق خاصی پشتش هست به نظرم اصلن بدرد نمیخوره یه زمانی کانتر بازی میکردیم کلی لذت میداد بازی کردنش ولی این بازی اصلن بدرد نمیخوره

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه