ریمستر Beyond Good and Evil
یحیی رحیمی

ریمستر بازی Beyond Good and Evil رده‌بندی سنی شد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1402 بدون دیدگاه
135 بازدید

شایعات موثقی در مورد انتشار ریمستر Beyond Good and Evil ماه گذشته منتشر شد و سند رده‌بندی سنی بازی در کشور کره جنوبی به این شایعات قوت بخشید. یوبی‌سافت طبق گزارش‌ها یک نسخه جدید از بازی مشهور فراسوی نیک و بد را به مناسبت بیست سالگی این اثر برای پلتفرم‌های جدید منتشر خواهد کرد. رده‌بندی سنی بازی نشان می‌دهد که انتشار اثر در مرحله نهایی است.

شرکت یوبی‌سافت مدتی پیش به شایعات انتشار ریمستر Beyond Good and Evil واکنش نشان داد و آنها را تائید کرد. این بازی تحت عنوان «ریمستر» منتشر نمی‌شود و به‌‌عنوان نسخه 20 سالگی در دسترس قرار خواهد گرفت. تصاویری از بازی در تالار گفتگو ردیت منتشر شده بود و به نظر می‌رسید که گرافیک بازی هیچ تغییری نداشته و به‌نوعی ناامیدکننده بود. این تصاویر مربوط به بیلد یوبی‌سافت پلاس بود که توسعه‌دهنده پس از دریافت نظرات منفی، اعلام کرد که تصاویر مربوط به نسخه نهایی بازی نبودند.

سند رده‌بندی سنی بازی در کشور کره جنوبی، روز شانزدهم فوریه صادر شده است. به عبارت دیگر این بازی دو روز پیش تأییدیه اولیه را دریافت کرده است. کمیته بررسی آثار سرگرمی کره جنوبی این بازی را مخصوص افراد دوازده سال به بالا رده‌بندی کرده است. همچنین نسخه کامپیوتر مورد بررسی قرار گرفته است. این سند نشان می‌دهد که توسعه بازی تقریباً تمام شده است، اما تاریخ انتشار دقیق مشخص نیست. بدون شک این بازی در ادامه سال و احتمالاً ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

ریمستر Beyond Good and Evilتغییرات ریمستر Beyond Good and Evil

طرفداران نباید انتظار تغییرات زیادی در ریمستر Beyond Good and Evil داشته باشند. بازی تنها برای صفحه‌نمایش‌های جدید تنظیم شده است و همچنین یک سری آیتم‌های کلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ممکن است نورپردازی بهتر شده باشد، اما بافت‌های گرافیکی تغییری نخواهند کرد. این نسخه جدید برای افرادی که بازی فراسوی نیک و بد را تجربه نکرده‌اند، عالی است و اجازه می‌دهد تا ماجرای شخصیت اصلی محبوب بازی به نام جید را تجربه کنند.

یوبی‌سافت در عین حال مشغول تولید دنباله بازی است. روند تولید بازی در طی پنج سال گذشته پیشرفت خاصی نداشته است. چندین کارگردان عوض شده است و حتی یکی از کارگردان‌های بازی که از جمله خالقان Rayman Legends بود، فوت کرد. این باعث شده تا یکی از طولانی‌ترین روندهای ساخت در تاریخ ویدیوگیم را ببینیم. باید دید آیا بالاخره این بازی آماده انتشار خواهد شد یا اینکه در نهایت لغو می‌شود. بازی Skull and Bones نیز روند ساخت مشابهی داشت و اثر نهایی پس از ده سال توسعه، کیفیت قابل‌توجهی نداشت.

ریمستر فراسوی نیک و بد

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.