فرام‌سافتور مالک بازی Elden Ring
سارا هابطی

فرام‌سافتور مالک کامل نشان تجاری بازی Elden Ring شد

سارا هابطی 29 بهمن 1402 بدون دیدگاه
169 بازدید

بازی Elden Ring یکی از بهترین و برجسته‌ترین عناوین سال 2022 به شمار می‌آید که توانست در همان سال جوایز ارزنده و شایسته‌ای را از آن خودش کند. اکنون استودیو فرام‌سافتور سازنده این عنوان توانسته حق و حقوق کامل این آی‌پی مهم و شناخته شده را از بندای نامکو (Bandai Namco) بگیرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از دنیای گیم متوجه شدیم که به تازگی مدارک جدیدی به سازمان ثبت اختراع ایالت متحده ارائه شده که نشان می‌دهد علامت تجاری کامل بازی الدن رینگ به استودیو فرام‌سافتور تعلق گرفته است و از این به بعد تمامی حق و حقوق این آی پی به این استودیو پرداخت خواهد شد. از طرفی ناشر بندای نامکو که به نشر این بازی در سراسر جهان کمک کرده، حال ممکن است تمامی حقوق به دست آمده خود از این عنوان را به استودیو فرام‌سافتور تحویل دهد.

اینطور که به نظر می‌رسد اسناد ارائه شده به سازمان ثبت اختراع فقط به انتقال نام بازی اشاره دارد و براساس گزارش VGC کلیه حق و حقوق این آی‌پی می‌تواند به صورت جداگانه به استودیو انتقال پیدا کند. از طرف دیگر هنوز مشخص نیست این تغییرات و انتقالات چه تاثیری روی آینده بازی الدن رینگ خواهد گذاشت، اما هرچه که باشد قطعا به ضرر این عنوان تمام نخواهد شد.

فرام‌سافتور مالک بازی Elden Ringفرام‌سافتور مالک کامل بازی Elden Ring

طبق گفته توسعه‌دهندگان فرام‌سافتور، بازی الدن رینگ در اولین سال انتشار خودش توانست 20 میلیون نسخه به فروش برساند که این رقم به خودی خود بسیار شگفت‌انگیز بوده است. در ماه آگوست 2022، شرکت Kadokawa مالک استودیو فرام‌سافتور اعلام کرد که قصد دارد سهام خود را به سونی و تنسنت بفروشد که منجر به مالکیت مجموع 30 درصد از این استودیو خواهد شد. این شرکت اعلام کرد که با این کار می‌تواند قابلیت‌های این استودیو را افزایش دهد که در نهایت موجب ساخت بازی‌های بیش‌تر در سطح جهانی می‌شود.

در حال حاضر استودیو فرام‌سافتور در حال کار روی بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree برای بازی الدن رینگ است که هنوز تاریخ انتشاری برای این DLC از سوی استودیو سازنده اعلام نشده است. متاسفانه جزئیات بسیار کمی از این بسته گسترش‌دهنده در دسترس است.

از طرف دیگر خبری مبنی بر ساخت بازی موبایلی براساس بازی الدن رینگ از سوی تنسنت اعلام شد که این شرکت چینی تقریبا در سال 2022 لایسنس حقوقی این عنوان را از فرام‌سافتور خریداری کرده و قصد دارد نسخه موبایلی این اثر را روانه بازار کند. با تمام این موارد، بازی الدن رینگ هم‌اکنون برای دارندگان پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. نظر شما در این رابطه چست؟؟ آیا این تغییرات و انتقالات به سود فرام‌سافتور خواهد بود؟؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.