دانلود بازی NBA 2K21 برای PS5
دانلود بازی NBA 2K21 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K21 برای PS5

پارسی گیم 25 دی 1399 1 دیدگاه
1,625 بازدید

دانلود بازی NBA 2K21 برای پلی استیشن 5

بسکتبال یکی از هیجان‌انگیزترین ورزش‌های حرفه‌ای است که عاشقان زیادی را در سراسر دنیا پای خود می‌نشاند. مهم نیست که مسابقات NBA نصف شب به‌وقت‌ایران پخش می‌شوند، هنوزم عاشقانی وجود دارند که با امتیاز به امتیاز تیم محبوبشان، هیجان‌زده و خوشحال می‌شوند. کمپانی 2K مدت‌هاست به ساخت شبیه‌سازی حرفه‌ای این ورزش و انتشار سری بازی NBA 2K می‌پردازد و امسال هم استودیو Visual Concepts با نسخه جدیدی از این فرانچایز دوست‌داشتنی برگشته است تا عاشقان این ورزش را در دوره سخت کرونا و تعطیلی بیشتر رقابت‌های ورزشی سرگرم کند. بازی NBA 2K21 دمیدن خون تازه‌ای داخل رگ‌های یکی از بهترین شبیه‌سازهای ورزشی دنیاست، توپ را به دست بگیرید و نشان دهید که هیچ‌کس جلودار شما در این بازی نیست.

بازی NBA 2K21 به نسل جدید کنسول‌های بازی گره‌خورده است و به همین دلیل نسخه اصلی بازی با گرافیک ارتقا یافته و ویژگی‌های بیشتر روی سخت‌افزار جدید در دسترس خواهد بود اما این به معنی آن نیست که ویژگی‌های جدیدی را در گیم پلی شاهد نباشیم. یکی از بخش‌هایی که دستخوش تغییر شده است، Pro Stick نام دارد که کنترل بیشتری روی دریبل زنی ایجاد می‌کند. با استفاده از شوک سمت راست امکان دریبل زنی بهتری خواهید داشت و برای نمونه بردن شوک به سمت چپ و راست، منجر به فرار از موقعیت خواهد شد یا اگر آن را به سمت پایین ببرید، جام شات انجام می‌شود. پرتاب‌های سه امتیازی هم تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. قبلاً انتخاب میزان قدرت شوت اهمیت زیادی داشت اما حالا نشانه‌گیری اهمیت بیشتری پیداکرده است و یک سیستم هوشمندانه به شما در امتیاز گیری یاری می‌رساند.

حالت‌های مختلف بازی مانند My Player به قوت در NBA 2K21 حاضر هستند و حتی اگر نسخه ارتقاءیافته و مخصوص کنسول‌های جدید را خریداری کنید، تمامی فعالیت‌های شما در بخش‌های مختلف بازی به آن منتقل خواهد شد. استودیو تغییرات زیادی برای این نسخه در نظر نگرفته است و روند نسخه قبلی ادامه پیداکرده است. فوت کوبی برایانت در حادثه ناگوار سقوط بالگرد تلنگری برای 2K بوده است تا نسخه‌ای به نام Mamba Forever Edition را به‌پاس قدردانی از زحمات و یاد این اسطوره منتشر کنند. این نسخه از بازی با یک سری آیتم‌های خاص روبه‌رو است که قیمت بالاتری هم از حالت عادی دارد. به‌طور کل تغییرات گرافیکی برای نسخه نسل بعدی آماده‌شده است و فعلاً می‌توانید تا انتشار آن نسخه، از گیم پلی جدید و آخرین ترکیب تیم‌ها و ظاهر بازیکن‌ها لذت ببرید. اگر بازی‌های ورزشی را به بقیه ترجیح می‌دهید، PGA TOUR 2K21 و NBA 2K Playgrounds 2 All Star را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی NBA 2K21 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

NBA 2K21 is the latest title in the world-renowned, best-selling NBA 2K series, delivering an industry-leading sports video game experience.
With extensive improvements upon its best-in-class graphics and gameplay, competitive and community online features, and deep, varied game modes, NBA 2K21 offers one-of-a-kind immersion into all facets of NBA basketball and culture – where Everything is Game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 99.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    1

    مهمان

    سلام
    کاشکی میشد راحت بخریم?من کلیه هامو هم لازم دارمو

    پاسخ دهید