دانلود بازی Carnival Games برای PC
دانلود بازی Carnival Games برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Carnival Games برای PC

پارسی گیم 30 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,187 بازدید

دانلود بازی Carnival Games برای کامپیوتر

در اکثر ژانرهای محصولات ویدئویی، می‌توان بازی‌هایی را یافت که برای سرگرم کردن یک خانواده بسیار مفید هستند. در این‌گونه بازی‌ها شاهد داستانی هستیم که برای کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین عضو خانواده مفید و سرگرم‌کننده است. در کنار داستان جذاب، مینی گیم هایی نیز در نظر گرفته شده است که به‌واسطه آن‌ها می‌توان امتیاز برای دریافت جوایز کسب نمود. اگر شما نیز به دنبال یکی از این بازی‌های سرگرم‌کننده خانوادگی هستید، توسعه‌دهندگان استودیو Mass Media Games به تهیه‌کنندگی کمپانی 2K محصولی را برای شما تحت عنوان Carnival Games آماده کرده‌اند. آن‌ها بازی جدید خود را در شبکه استیم برای طرفداران به سبک کژوال آماده دریافت نموده‌اند.

همان‌طور که گفته شد، در بازی Carnival Games شاهد مجموعه‌ای از مینی گیم های جدید و منحصربه‌فردی هستیم که برای تمام افراد خانواده سرگرم‌کننده بوده و می‌توانند اوقات فراغتتان را به‌خوبی پر کنند. مجموعه بازی‌های موجود را می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا به همراه دیگر از اعضای خانواده و یا دوستان انجام داد. چیزی در حدود 20 مینی بازی هیجان‌انگیز که از جمله آن‌ها باید به Alley Bowling، Lucky Cups، Nerve of Steel، Hoops و Day at the Races و همچنین Buckets Of Fun در Carnival Games وجود دارد که هرکدام به‌نوعی می‌توانند شما و دوستانتان را برای ساعت‌ها سرگرم کنند. قطعاً برای به دست آوردن امتیاز، بین شما و اعضای خانواده یا دوستان، رقابتی هیجان‌انگیز و جذاب شکل خواهد گرفت که توسعه‌دهندگان استودیوی سازنده به دنبال همین موضوع هستند. بازیکن بسته به امتیاز خود می‌توانند جوایز مجازی را نیز به دست آورند. تخم‌های مخصوص بسیاری نیز پنهان هستند که با پیدا کردن آن‌ها در مینی گیم های مختلف می‌توانید به جوایز ارزنده و خاصی نیز دسترسی پیدا کنید.

حالت چندنفره به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دیگر اعضای خانواده و یا با دوستان خود دور هم جمع شده و تا حداکثر چهار نفر رقابتی هیجان‌انگیز را برگزار کنند. بیشتر مینی بازی‌هایی که در این محصول گنجانده شده‌اند را شاید پیش‌تر در شهربازی‌ها تجربه کرده باشید، از جمله پرتاب توپ بسکتبال به سمت حلقه یا شلیک به‌سوی هدف برای پایین آوردن دلقک و جذاب‌تر از همه، قل دادن توپ بولینگ برای انداختن تمام چوب‌های ایستاده از این بازی هاست.

اگر شما نیز از طرفداران این‌گونه بازی‌های جذاب خانوادگی هستید، محصولاتی دیگری همچون Cake Bash و Among Us را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Carnival Games با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (32-bit) SP1
Processor: Intel® Core™ i5-6400 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 5770 with 1GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Gamepad recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (32-bit) SP1
Processor: Intel® Core™ i5-7500 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7850 with 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Carnival Games brings the party back for the entire family! With both fan-favorite and brand-new mini-games all in one package, Carnival Games offers fun for everyone and can be played alone or with up to three others. Hit home runs, pile the highest stack of cakes, and take your horse to the finish line. 20 total mini-games will have you and your friends stepping right up to win again and again!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.