دانلود بازی BeachHead برای PC
دانلود بازی BeachHead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی BeachHead برای PC

پارسی گیم 18 بهمن 1402 بدون دیدگاه
3,493 بازدید

دانلود بازی BeachHead برای کامپیوتر

با BeachHead، یک بازی پیشگامانه که از مرز ژانرهای سنتی فراتر می‌رود، به آینده قدم بگذارید. در ابتدا با تغییر اسم از BeachHead 2000، سازندگان با تجربه‌ای فراگیرتر بازگشته‌اند. این BeachHead احیا شده، بازیکنان را به کاوش در یک جهان موازی دعوت می‌کند که در آن سلاح‌های پیچیده، مبارزه برای تسلط را شکل می‌دهند. چه در VR و چه در حالت معمولی، BeachHead قول یک تجربه غنی و جذاب، ترکیبی از واقع گرایی، استراتژی و دنیای بازی گسترده را می‌دهد. در اکشن‌های سریع شرکت کنید، در تابلوی امتیازات به رقابت بپردازید و امتیازهایی را کسب کنید که با ارز درون بازی معامله می‌شوند.

BeachHead بازیکنان را در یک بعد موازی غوطه ور می‌کند که در آن ارتش مرگ به رهبری موسو خان قدرتمند برای کنترل در برابر نیروهای آزادی مبارزه می‌کند. این مبارزه نمادی از یک رقابت گسترده‌تر بین خودکامگی و آزادی است و به بازیکنان یک تجربه غنی و پر از روایت‌های شگفت انگیز را ارائه می‌کند. BeachHead یک بازی واقعیت مجازی همه‌جانبه، با دنیای زنده، اقتصاد پر رونق و بازار یکپارچه و تکامل یافته است. BeachHead Battles محیط‌ها و سناریوهای جدیدی را معرفی می‌کند و بازیکنان را با سربازان و سلاح‌های غیر قابل پیش بینی به چالش می‌کشد. دارایی‌های درون بازی برای موفقیت بسیار مهم هستند.

مهارت‌ها و استقامت خود را در BH Survival بیازمایید و با امواج بی پایانی از اکشن‌های بی وقفه روبرو شوید. بالاترین امتیاز را هدف بگیرید و محدودیت‌های خود را در این چالش نهایی افزایش دهید. با ویرایشگر BH Level قفل خلاقیت را باز کنید که به کاربران این امکان را می‌دهد که نبردها و مراحل خود را طراحی کنند. مراحل خود را انتشار دهید، دیگران را به چالش بکشید و بخشی از بازی رسمی در حال تکامل باشید. BeachHead تاریخچه‌ای غنی دارد و از دوران Commodore 64 تا موفقیت امروزی‌اش با ما بوده است. همین حالا این برند افسانه‌ای با میلیون‌ها طرف‌دار در سرتاسر جهان را دانلود کرده و لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Poly Bridge 3 و Tools Up Ultimate Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی BeachHead برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i3-6100/AMD Ryzen 3 1200, FX4350 or greater
Memory: 10 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650 SUPER/AMD Radeon RX 5500 XT
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
VR Support: SteamVR. Standing or Room Scale

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5-4590/AMD Ryzen 5 1500X or greater
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060/AMD Radeon RX 7600
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

BeachHead is not just a game, it’s an immersive journey into a parallel universe where abandoned weaponry shapes the struggle for dominance. Led by the formidable Musso-Khan, the Death Army vies for control, symbolizing a broader contest between autocracy and freedom. Developed by Pepe Moreno, the original creator of the iconic BH2000 series, this revitalized BeachHead offers a full VR experience and living world. Dive into a rich economy, earn BHC credits, and seamlessly trade in the fully integrated BH Marketplace. With enhanced graphics, realistic battles, and a revamped interface, BeachHead delivers a thrilling and strategic gaming experience. Your legacy awaits in this new era of BeachHead!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.