دانلود بازی Tools Up Ultimate Edition برای PC
دانلود بازی Tools Up Ultimate Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tools Up Ultimate Edition برای PC

پارسی گیم 25 دی 1402 بدون دیدگاه
2,957 بازدید

دانلود بازی Tools Up Ultimate Edition برای کامپیوتر

بازی Tools Up! Ultimate Edition عنوانی مولتی پلیر است که بازیکنان را در دنیای آشفته و سرگرم کننده بازسازی خانه غرق می‌کند. این نسخه جدید Ultimate Edition شامل بازی اصلی، تمام محتوای قابل دانلود (DLC) و به‌روزرسانی‌ها در یک پکیج جامع است. این بازی که برای حداکثر 4 بازیکن طراحی شده است، مهارت‌های نوسازی و کار تیمی شما را به چالش می‌کشد، زیرا در یک محیط به همراه دوستانتان با انواع وظایف مقابله می‌کنید. با مجهز شدن به ابزار، تیم شما باید در یک مجتمع آپارتمانی گسترده حرکت کند و پروژه‌های پیچیده‌تر بازسازی خانه را انجام دهد. چالش‌های بازی تنها با حضور چندین بازیکن حل می‌شود.

این بازی بر روی ویژگی کوآپ آفلاین تأکید دارد و بازیکنان را تشویق می‌کند تا با هم کار کنند تا نیازهای اغلب عجیب و غریب مستأجران ساختمان را برآورده کنند. در حالی که حالت تک نفره در دسترس است، تجربه مشترک برای لذت بردن واقعی از بازی توصیه می‌شود. هر مرحله مجموعه‌ای از کارهای سخت را ارائه می‌کند که بازیکنان را ملزم می‌کند تا در فعالیت‌هایی مانند جارو کردن پس از تخریب، نقاشی دیوارها، کاشی‌کاری، گچ کاری کاغذ دیواری، جمع‌آوری کالاها و تمیز کردن آشفتگی‌هایی که ایجاد می‌کنند، حرکت کنند. شخصیت‌ها، اگرچه تا حدودی غیر متعارف به نظر می‌رسند، اما همیشه برای انجام این چالش‌ها آماده هستند.

جنبه چند نفره یک لایه سرگرمی به بازی اضافه می‌کند و به 4 بازیکن اجازه می‌دهد تیم تشکیل دهند. در حالی که ارتباط و کار گروهی ضروری است، بازی حالت بازیکن در مقابل بازیکن را معرفی می‌کند، جایی که تیم‌ها برای تکمیل وظایف با یکدیگر رقابت می‌کنند. این حالت یک پیچ و تاب رقابتی را اضافه می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با تیم‌های مقابل مداخله کنند، مسابقه‌ای را برای اتمام کارها در مدت زمان کمتر انجام دهند و در عین حال در برنامه‌های تیم مقابل تداخل ایجاد کنند. اگر به بازی اصلی علاقه داشتید، تجربه این پکیج کامل از محتوای جذاب مانند بسته‌های الحاقی را در Tools Up Ultimate Edition از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vampire Survivors Emergency Meeting و The Jackbox Party Pack 10 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tools Up Ultimate Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIN7-64 bit
Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k
Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIN7-64 bit
Processor: Intel i5-650 / AMD A10-5800K
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 / Radeon HD 7510
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Tools Up! Ultimate Edition gives players access to the entire chaos-filled Tools Up! package, including base game, all DLCs, and updates. Grab your tools and hard hats; we have some home makeovers to do. Tools Up! is a chaotic local co-op game that puts your renovation and teamwork skills to the test. Work your way up a sprawling apartment complex as you renovate more and more intricate homes to meet the exact (yet often bizarre) requirements of the local tenants. Play with up to 4 friends to add to the efficiency or outright chaos of your home renovation team. NOTE: This game supports local couch co-op and Steam Remote Play Together only; there is no stand-alone online multiplayer. The game can be played in single-player, but it is recommended to play with at least one other person.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.