دانلود بازی Warpips برای PC
دانلود بازی Warpips برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warpips برای PC

پارسی گیم 22 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,017 بازدید

دانلود بازی Warpips برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی سبک Tower Defense بوده که در ابتدا بیشتر به‌عنوان یک ماد و نقشه فرعی داخل بازی های استراتژیک ظهور پیدا کرد. گیم پلی سرگرم‌کننده و ساده این بازی در کنار چالش‌های جذابی که سر راه بازیکن قرار می‌داد، باعث شد تا استودیوهای سازنده تصمیم به ساخت عناوین مستقلی بسازند که کاملاً بر پایه قوانین Tower Defense ساخته شده‌اند. بازی Warpips از استودیو Skirmish Mode Games عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که با تلفیقی از نیروهای نظامی امروزی و مبارزات تاکتیکی مهیج به استقبال شما می‌آید.

شما در این بازی کنترل نیروهای نظامی مختلفی را بر عهده خواهید گرفت. بازی خودش را فرزند مشترک عناوین معروفی مثل Command & Conquer و Nexus War معرفی می‌کند و عناصری جذاب از هر دو بازی را در دل خود جای داده است. شما به طیف گسترده‌ای از نیروهای نظامی زمینی، هوایی و دریایی دسترسی داشته و به کمک آن‌ها نبردهای اکشن و جذابی را تجربه خواهید کرد. هر راند از بازی چیزی بین 10 تا 20 دقیقه جریان خواهد داشت و گیم پلی اولیه بسیار ساده و قابل‌درک است.

جای‌گیری مناسب نیروهای نظامی در نقشه از مهم‌ترین وظایف شما است. پس از مقرر کردن مکان مناسب، نبردها شروع می‌شوند و هر نیرو بسته به نوع قدرت و ویژگی‌ها، به سراغ دشمن می‌رود. سرعت بالای گیم پلی باعث می‌شود دائم مجبور به تغییر تاکتیک و جایگیری نیروهای خود باشید. درخت قابلیت‌هایی نیز وجود دارد که نیروهای شما را ارتقا داده و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌کند. با پیشروی در مراحل، ارتقاهای بیشتری در دسترس خواهید داشت و پتانسیل واقعی هر نیروی نظامی را کشف خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Diplomacy is not an Option و Partisans 1941 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warpips برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1/10
Processor: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DirectX: Version 11
Storage: 550 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1/10
Processor: Intel Core i5 4690K or AMD Ryzen 7 1700
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 550 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Warpips is what would happen if Command and Conquer and Nexus Wars had a baby made out of tanks and napalm! Set loose the engine of war and watch the chaos of physics-based combat explode onto the battlefield! Assemble your army from a diverse roster of infantry, vehicles and airplanes. Deploy troops, call down airstrikes, and launch missiles – all without that pesky micromanagement.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.