دانلود بازی Poly Bridge 3 برای PC
دانلود بازی Poly Bridge 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Poly Bridge 3 برای PC

پارسی گیم 28 دی 1402 بدون دیدگاه
2,387 بازدید

دانلود بازی Poly Bridge 3 برای کامپیوتر

بازی خیره کننده Poly Bridge 3 مهندسی پل و ژانر حل پازل را به ارتفاعات جدید می‌برد و تجربه‌ای بی نظیر را ارائه می‌دهد که ترکیب خلاقیت، استراتژی و مهارت‌های حل مسئله است. این که آیا شما یک معمار پل هستید یا تازه وارد دنیای مهندسی شدید، این بازی قول می‌دهد بازیکنان در تمام سطوح مهارتی را درگیر کرده و به چالش بکشد. سفری هیجان انگیز را از طریق کمپین جهان باز، شامل ده‌ها دنیا و بیش از 100 مرحله آغاز کنید. چالش‌های متنوع شامل پرش، هیدرولیک‌ها، پل‌های سنتی و موارد دیگر است که ساعت‌ها گیم‌پلی همه‌جانبه را ارائه می‌کند. این بازی شاید اعتیادآورترین شبیه ساز پل سازی سال محسوب شود.

بر خلاف پیشینیان خود، Poly Bridge 3 یک سیستم پیشرفت غیر خطی را معرفی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا جهان‌های مختلف را روی نقشه بزرگ‌تر کشف کنند. هر جهان تمرکز خاصی دارد و چالش‌های منحصر به فردی مانند محیط‌های از پیش ساخته شده یا مناطقی را که اجزای خاص در آن وجود دارند، ارائه می‌دهد. خلاقیت مهندسی خود را بدون هیچ محدودیتی در حالت Sandbox آزاد کنید. مهارت‌های پل سازی خود را به حداکثر برسانید، طرح‌ها و رویکردهای مختلف را آزمایش کنید. دوستان و جامعه را با طراحی مراحل پیچیده به چالش بکشید، سپس خلاقیت‌های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

Poly Bridge 3 دارای یک موتور فیزیک شخصی‌سازی‌شده است که کنترل کامل، قابلیت اطمینان و دقت را در طراحی پل شما ارائه می‌دهد. با اطمینان از اینکه پل‌های شما به طور مداوم انجام می‌شود، می‌توانید بدون نگرانی در مورد فیزیک غیر قابل پیش بینی، روی جنبه‌های خلاقانه و استراتژیک بازی تمرکز کنید. با ایجاد وسایل نقلیه، قایق‌ها، هواپیماها، دکوراسیون‌ها و سایر موارد، به اوج شخصی سازی نزدیک شوید. خلاقیت‌های تخیلی خود را با جامعه به اشتراک بگذارید و تعداد زیادی از محتوای ساخته شده توسط بازیکنان دیگر را کشف کنید. تجربه این شاهکار شبیه سازی به تمامی گیمرهای دنیا شدیداً توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Car For Sale Simulator 2023 و Ultimate Fishing Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Poly Bridge 3 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7 (SP1+), Windows 10 and Windows 11
Processor: Intel/AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, or DX12 capable GPU
DirectX: Version 10
Storage: 1000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Poly Bridge 3 is a puzzle game where building bridges is key. Get vehicles to their destination by testing your engineering and problem solving skills. Suspension bridges, draw-bridges, multi-level bridges, crazy almost-bridges, bridges, bridges, bridges!
Explore the new Open World Campaign with a dozen worlds and 100+ new levels. Jumps, Hydraulics, ‘Normal’ Bridges, and more giving you hours of gameplay to enjoy! Take a flying leap in Vaulting Towers or flex those hydraulic muscles in Bifrost Bend!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.