دانلود بازی Itorah برای PC
دانلود بازی Itorah برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Itorah برای PC

پارسی گیم 6 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,378 بازدید

دانلود بازی Itorah برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و پلتفرمر از آن دسته عناوین قدیمی و کلاسیک صنعت گیم هستند که طی چند سال اخیر شاهد بازگشت قدرتمندشان بودیم. عناوینی مانند Celeste با موفقیت جهانی‌اش، ثابت کرد که این ژانر همچنان زنده و سرحال است و اگر خلاقیت کافی درونش قرار بگیرد، امکان خلق کلاسیک‌های جدید نیز وجود دارد. امروز می‌خواهیم یکی از این بازی‌های جدید سبک اکشن و پلتفرمر را به شما معرفی کنیم که در بین گیمرهای علاقه‌مند به آثار مستقل، سروصدای زیادی به پا کرده است. نام این بازی ITORAH بوده و با اینکه به تازگی منتشر شده، ولی بدون شک قرار است توجهات زیادی را در ادامه سال 2022 به سوی خود جلب کند.

بازی ITORAH الهامات زیادی از سمت عناوین کلاسیک کنسول‌های نینتندو گرفته که این موضوع به خوبی در سبک گرافیک و گیم پلی‌اش مشاهده می‌شود. شما در نقش شخصیتی به نام Itorah قرار می‌گیرید که باید در سرزمینی مرموز و پر از موجودات ماسک دار، به دنبال یافتن گذشته و خانواده‌اش بگردد و همچنین سرنوشت دنیای پسا آخرالزمانی را نیز رقم بزند. Itorah یک تبر پر حرف با خود حمل می‌کند که در این سفر فوق‌العاده و پرخطر، بار کمدی و طنز خوبی به وجود آورده است. گیم پلی بازی شامل مبارزات تن به تن، پریدن از روی سکوها و در نهایت مبارزه با باس‌های غول‌آسا و چالش برانگیز است.

Itorah تنها انسان زنده در دنیا است و باید با عبور از موانع فراوان سر از راز ناپدید شده بشریت در بیاورد. داستان این بازی شامل پیچش‌ها و اتفاقات جالبی است که معمولاً در ژانر اکشن و پلتفرمر بی سابقه است. با پیشروی در دنیای بازی باشخصیت‌های رنگارنگ فراوانی برخورد خواهید کرد که تبدیل به دوستان صمیمی‌تان خواهند شد. همچنین طراحی صدا و موسیقی درون بازی ITORAH یکی از نقاط قوت اصلی‌اش است. با ترکیب گرافیک دست ساز و موسیقی‌های زیبا، بدون شک خود را درون دنیای شگفت‌انگیز این بازی اکشن و پلتفرمر گم خواهید کرد. تجربه ITORAH را به تمامی گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Celeste و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Itorah برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or higher
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 1005G1 / AMD Ryzen 3 (Requires a 64-bit processor only)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GTX 860 / AMD Radeon RX 560 x(4 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 2400 / AMD Ryzen 5 (Requires a 64-bit processor only)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Save the World Edition contains Itorah as well as the official Soundtrack and Artbook and is a great way to show appreciation for the developers, while simultaneously supporting a good cause.
Assemble Entertainment will donate 10% of the proceeds for every sold Save the World Edition to Survival International in support of indigenous people around the globe! Guide Itorah through a fantastic world inhabited by strange masked beings. Mankind has vanished and Itorah seems to be the last of her kind! To uncover her past she will have to pick up her loud-mouthed axe and fight her way through lush forests, dangerous temples, stormy cliffs and more hand-painted biomes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.