خرید بازی Spec Ops: The Line
یحیی رحیمی

بازی Spec Ops: The Line از تمامی فروشگاه‌ها حذف شد

یحیی رحیمی 11 بهمن 1402 بدون دیدگاه
377 بازدید

شرکت 2K Games اعلام کرد که بازی Spec Ops: The Line نه‌تنها از استیم بلکه از تمامی فروشگاه‌های بازی حذف می‌شود. افرادی که قبلاً بازی را خریده‌اند، می‌توانند همچنان به تجربه بازی ادامه دهند، اما امکان خرید بازی دیگر وجود ندارد. شرکت 2K بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرد و دلیل حذف بازی از فروشگاه‌ها را توضیح دهد. در صورتی که دنبال خرید این اثر بودید، باید بگوییم که دیگر دیر شده است.

بازی Spec Ops: The Line به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شوترهای تاریخ در طی دهه گذشته به یک کالت تبدیل شد. بدون شک حذف آن از فروشگاه‌ها، خبر ناامیدکننده‌ای برای افراد زیادی است. بازی عملیات اسپک: خط مرزی روز دوشنبه از فروشگاه استیم به‌طور کامل حذف شد. گزینه خرید در صفحه بازی غیرفعال شده است. طرفداران وحشت‌زده، شروع به خرید بازی از دیگر فروشگاه‌ها مانند ایکس‌باکس و GOG کردند تا میراث این اثر همچنان باقی ماند. اما اگر می‌خواهید جزو این افراد باشید، باید دست بجنبانید.

سخنگوی 2K گفته است که شوتر مشهور آنها دیگر از طریق هیچ فروشگاهی قابل‌خرید نخواهد بود. او گفته است که چنین لایسنس بازی به‌زودی منقضی می‌شود و به نظر مجوزهای بازی را تمدید نخواهند کرد. او در ادامه افزود که اگر بازی را خریده‌اید، می‌توانید همچنان به دانلود بپردازید و مشکلی ایجاد نمی‌شود. 2K در پایان بابت حمایت از بازی تشکر کرد و اعلام کرد که منتظر بازی‌های جدید آنها باشند. سال‌هاست که هیچ خبری از بازی جدید Spec Ops نیست و به نظر، نسخه جدید این مجموعه ساخته نمی‌شود.

خرید بازی Spec Ops: The Lineپایان فعالیت بازی Spec Ops: The Line 

بازی Spec Ops: The Line در حال حاضر از فروشگاه‌های زیادی حذف شده است. تنها گزینه برای تجربه بازی و زنده نگه‌داشتن آن، پایرسی یا دانلود غیرقانونی است. اکثر بازی‌های قدیمی به همین شکل حفظ شده‌اند و هکرها به‌نوعی، خدمت زیادی به حفظ تاریخ بازی کرده‌اند. واضح است که با توقف فروش بازی، دیگر راهی برای زنده نگه‌داشتن آن باقی نمی‌ماند و آیندگان نمی‌توانند به‌طور قانونی این شوتر محبوب را تجربه کنند. در این حالت تنها دانلود غیرقانونی است که موجب حفظ اثر می‌شود.

منقضی شدن لایسنس یک بازی، مشکل اساسی است که بسیاری از عناوین مشهور را تحت تأثیر قرار داده است. ناشر برای تمدید آن، مجبور است هزینه زیادی بپردازد، اما به‌ندرت این لایسنس‌ها تمدید می‌شوند. ناشر ترجیح می‌دهد تا فروش بازی را متوقف کند و از تمدید لایسنس‌ها خودداری می‌کند. برای نمونه بازی Forza Horizon 4 به همین شکل از دسترس خارج شد. نظر شما چیست؟ آیا شرکت 2K اجازه ساخت دنباله Spec Ops: The Line را خواهد داد؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.