Mafia-Trilogy
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Mafia Remake به عقب افتاد

یحیی رحیمی 18 تیر 1399 بدون دیدگاه
585 بازدید

ماه پیش شاهد معرفی نسخه بازسازی شده بازی Mafia بودیم. Mafia 2 چند هفته بعد از آن خبر با ریمستری ساده منتشر شد اما Mafia Remake از نو ساخته شده است و همین به زمان بیشتری نیاز دارد. تاریخ انتشار این بازی ماه اوت میلادی اعلام شد و استودیو امروز خبر از به تاخیر افتادن انتشار بازی داده است.

استودیو Hangar 13 امروز اعلام کرده است که تاریخ انتشار بازی Mafia: Definitive Edition از روز 28 اوت میلادی به 25 سپتامبر مصادف با 4 مهر شمسی منتقل شده است. استودیو برنامه ای برای به تاخیر انداختن بازی نداشته است اما ورود به بخش نهایی تولید و مشکلاتی که ویروس کرونا به وجود آورده است، باعث دشواری کار توسعه و اتمام بازی شده است.

2K Games از طرفداران خواسته است که صبور باشند و مشکلات پیش آمده را درک کنند. استودیو به دنبال ارایه بهترین تجربه ممکن از بازی است و به همین دلیل باید دو ماه بیشتر صبر کنیم. اگر چه به تاخیر افتادن بازی Mafia Remake برای هیچ کسی خوشایند نیست اما اگر به نسخه دوم بازی که در ماه مه میلادی منتشر شد نگاه کنیم، شاهد مشکلات زیادی چه در زمینه گرافیکی و چه گیم پلی هستیم و واضح است که باگ های بازی رفع نشده اند.

Mafia

اینکه استودیو هنگر13 به دنبال برطرف کردن باگ های بازی Mafia: Definitive Edition و ارایه تجربه ای کامل است، خبر خوبی است زیرا که بازسازی مناسب بازی می تواند قشر تازه ای از گیمرها را به سمت خود جذب کند و همچنین تجربه ای به یادماندنی برای کاربران قدیمی ارایه دهد.

بازی Mafia اولین بار در سال 2002 میلادی به بازار راه پیدا کرد و توانست به عنوان بهترین بازی سال 2002 شناخته شود. داستان بازی در مورد توماس آنجلو، یک راننده تاکسی است که طی ماجراجویی به افراد سالییری کمک می کند تا از دست پلیس فرار کنند و بعد از آن وارد گروه مافیا می شود.
روز 4 مهم منتشر انتشار بازی Mafia: Definitive Edition باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.