NBA-2K20
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه سپتامبر ایالات محتده: NBA 2K20 بی رقیب

یحیی رحیمی 28 مهر 1398 بدون دیدگاه
662 بازدید

گروه The NPD مدت هاست که مشغول به جمع آوری میزان فروش بازی های ویدیویی به صورت ماهانه در ایالات متحده است. حالا جدیدترین لیست از پرفروش ترین بازی های ویدیویی ماه سپتامبر توسط این گروه منتشر شده است و با احتساب آن، بازی NBA 2K20 صدر جدول را به دست گرفته است و 2K باید از این امر خوشحال باشد.

اینکه بازی NBA 2K20 حالا صدر جدول را برعهده گرفته است عجیب نیست. به طور کلی این فرانچایز شبیه ساز بسکتبال حرفه ای هر ساله فروش خوبی را کسب می کند و قطعا همه انتظار این را داشتند که صدر جدول را بتواند به دست بگیرد. نه تنها NBA 2K20 موفق به کسب صدر جدول این ماه شده است، بلکه فعلا موفق ترین بازی 2019 در آمریکا نیز حساب می شود و توانسته Mortal Kombat 11 را به حاشیه ببرد.

بعد از NBA 2K20، این بازی Borderlands 3 است که توانسته فروش خوبی را کسب کند. سومین نسخه از شوتر فانتزی و جذاب شروع فوق العاده ای داشت و حالا با گذشت یک ماه، بازهم از تب و تاب پیرامون بازی کم نشده است. در ادامه نیز می توان بازی های FIFA 20، The Legend of Zelda: Link’s Awakening و Madden NFL 20 را دید. نکته قابل توجه وجود بازی های ورزشی زیاد در این لیست است و باید دید که چه زمانی تب و تاب آن‌ها پس می افتد.

NPD-September-2019

در بخش سخت افزار نیز این کنسول Nintendo Switch است که مانند همیشه توانسته صدر جدول را به دست بگیرد و بار دیگر سونی و مایکروسافت را شکست دهد. این پلتفرم فعلا پرفروش ترین سال 2019 تا به حال بوده است و به نظر قرار نیست تغییری نیز داشته باشد. به طور کلی میزان فروش بازی های ویدیویی نسبت به سال پیش 8 درصد افت داشته است و این نیز به دلیل اواخر عمر نسل فعلی کنسول هاست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.