دانلود بازی Second Front برای PC
دانلود بازی Second Front برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Second Front برای PC

پارسی گیم 12 بهمن 1402 بدون دیدگاه
1,827 بازدید

دانلود بازی Second Front برای کامپیوتر

بازی Second Front یک شاهکار استراتژی نوبتی تاکتیکی است که در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و توسط Hexdraw توسعه یافته و توسط Microprose منتشر شده است. این بازی که پس از نزدیک به نیم دهه انتظار عرضه شد، هدفش ارائه یک ورژن خارق‌العاده جذاب از بازی‌های جنگی سنتی hex-and-counter است. با تمرکز بر واقع گرایی، استراتژی و جزئیات پیچیده، Second Front یک تجربه منحصر به فرد و چالش برانگیز را هم برای جنگجویان باتجربه و هم برای تازه واردان این ژانر ارائه می‌دهد. تمرکز بازی بر روی کنترل‌های وسیله نقلیه مبتنی بر جهت، واقع‌گرایی در جنگ تانک‌ها و سایر نبردهای معروف است.

به عنوان فرمانده یک نیروی نظامی در طول جنگ جهانی دوم، بازیکنان باید مهارت تاکتیکی و حیله گری را برای هدایت نیروهای خود در نبردهای شدید در 48 سناریو در مکان‌های نمادین از خود نشان دهند. این بازی مجموعه وسیعی از واحدها شامل بیش از 40 نوع پیاده نظام و 216 تانک، وسیله نقلیه و اسلحه را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند فرماندهی نیروهای آلمانی، آمریکایی یا روسی را انتخاب کنند که هر کدام دارای رهبران منحصربه‌فردی هستند که بر میدان جنگ تأثیر می‌گذارند. ساختار مبتنی بر نوبت بازی لایه‌ای از استراتژی اضافه می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا حملات بسیار پیچیده را با دقت برنامه‌ریزی کنند.

مدیریت روحیه، وضعیت فیزیکی، تجهیزات و مهمات سربازان بسیار مهم بوده و عنصر انسانی را به تجربه دوران جنگ اضافه می‌کند. گنجاندن یک ویرایشگر، بازیکنان را قادر می‌سازد تا سناریوها و نقشه‌های سفارشی را ایجاد و به اشتراک بگذارند. این موضوع قابلیت پخش مجدد را افزایش داده و Second Front را به یک تجربه تاکتیکی بی‌نهایت sandbox تبدیل می‌کند. علی‌رغم گرافیک به ظاهر ساده، استایل بازی یک هدف را دنبال می‌کند: درک بازی را آسان کرده و در عین حال پیچیدگی‌های نبرد اواسط قرن بیستم را حفظ کند. پس اگر از عاشقان بازی‌های پیشرفته استراتژیک هستید، تجربه این اثر خارق‌العاده را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Company of Heroes 3 و Last Train Home را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Second Front برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32-bit or newer
Processor: Intel or AMD, Dual Core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit or newer
Processor: Intel or AMD, Dual Core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia or AMD, 4GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Introducing Second Front, the highly anticipated World War II strategy game developed by Hexdraw and published by Microprose. As the commander of a military force in the era of WWII, you must use your tactical prowess and cunning to lead your troops through intense battles and challenging missions. With a vast array of weapons, vehicles, and equipment at your disposal, you must carefully plan your attacks and outmaneuver your enemies to secure victory on the battlefield.
But Second Front isn’t just about strategy and tactics – it’s also about the human element of war. You’ll need to carefully manage your soldiers’ morale and physical condition, as well as their equipment and ammunition. And with the ability to issue orders, you’ll be able to react to changing situations and make strategic decisions that could make all the difference on the battlefield.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.