دانلود بازی Kapital Sparks of Revolution برای PC
دانلود بازی Kapital Sparks of Revolution برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kapital Sparks of Revolution برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
5,317 بازدید

دانلود بازی Kapital Sparks of Revolution برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی و شبیه‌ساز ساخت و ساز طرفداران منحصربه‌فرد و زیادی دارند که می‌توانند ساعت‌ها پشت سیستم نشسته و در دنیای وسیع آن‌ها غرق شوند. تنوع بالایی از این بازی‌های شبیه‌ساز وجود داشته که هر کدام سوژه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده را به خورد بازیکنان می‌دهند. بازی Kapital Sparks of Revolution از استودیو Lapovich Team عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که تجربه مدیریت و توسعه شهرهای قدیمی را با تمام مشکلات و چالش‌هایش بر عهده شما قرار می‌دهد.

گیم پلی اصلی بازی بر پایه مدیریت مسائل اجتماعی طراحی شده است و در طول آن دائم هرج و مرج‌ها و بحران‌های مربوط به جوامع بشری را تجربه خواهید کرد. اگر نتوانید به خوبی منابع خود را مدیریت کنید، شهر به هرج و مرج کشیده و شده و مردم به تظاهرات و اعتراضات گسترده می‌پردازند که ممکن است نقطه شومی برای شهر شما باشد. بازی منابع محدودی برای مدیریت در اختیار شما قرار می‌دهد تا دائم به چالش کشیده شوید.

جمعیت شهر شما از سه قشر مختلف تشکیل شده، قشر اعیان‌نشین، متوسط و کارگر. هر کدام از این اقشار، نقش متفاوتی در شهر و توسعه آن بازی می‌کنند و نیازهای متفاوتی دارند. ممکن است تعامل بین آن‌ها سازنده باشد و یا برعکس، آتش هرج و مرج را بیشتر کند. برای مبارزه با بحران‌های احتمالی باید به خوبی منابع را تفکیک کرده و مدیریت کنید و همچنین در مقابل تظاهرات و هرج و مرج‌های احتمالی پاسخ مناسبی داشته باشید. به تدریج با پیشروی در بازی، ساختمان‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی مانند قطار و ایستگاه پلیس در اختیار شما قرار می‌گیرد که به توسعه و امنیت شهر کمک خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kapital Sparks of Revolution برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kapital: Sparks of Revolution is a sandbox city-builder focused on society management. It is a game about crisis and permanent conflict in human society. You will run out of vital resources in times you need them the most. People will protest and riot despite your best efforts to help them. Not everyone will survive. There is no way to avoid the crisis, you have to live through it.
You’ll have to run a city with limited resources. To balance between people’s needs and city development. To deal with angry crowds on the streets. You are the one to shape the future of your people. Just remember – you can’t make everyone happy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.