دانلود بازی Last Train Home برای PC
دانلود بازی Last Train Home برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Last Train Home برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1402 2 دیدگاه
8,930 بازدید

دانلود بازی Last Train Home برای کامپیوتر

عنوان خیره کننده و غیرمنتظره Last Train Home یک بازی همه‌جانبه است که بازیکنان را وارد محیط پرآشوب جنگ داخلی روسیه می‌کند، جایی که هرج و مرج حاکم است و بقا هدف نهایی است. این بازی که به عنوان ترکیبی منحصربه‌فرد از شبیه‌سازی بقا، نقش آفرینی، درگیری‌های تاکتیکی و روایت تاریخی توسعه یافته است، تجربه‌ای جذاب را ارائه می‌کند که در آن تلاش‌های بازیکن برای حرکت در دنیای رو به وخامت کاملاً با هرج و مرج فزاینده اطرافشان تضاد دارد. تاریخچه‌ای از رویدادهای قابل توجه به طور یکپارچه باز می‌شود و این موضوع را تضمین می‌کند که طول بسیار زیاد بازی جذاب و قانع کننده باقی بماند.

مقدمه بازی بر سفر لژیون چکسلواکی به خانه از جبهه شرقی در میان جنگ داخلی روسیه متمرکز است. بازیکنان وظیفه دارند یک قطار زرهی را در میان هرج و مرج هدایت کنند و سعی کنند برای تخلیه به ولادی وستوک برسند. چیزی که Last Train Home را متمایز می‌کند این است که هدف پیروز شدن در جنگ نیست، بلکه فرار از آن با پیمایش یک اودیسه 5000 مایلی پر از چالش‌ها، از جمله درگیری با قرمزها، سفیدها و اغتشاشگران مختلف شخص ثالث است. سطح قدرت با نیاز به استراحت و شفا کاهش می‌یابد و ویژگی‌های شخصیت قهرمان هم بر رویدادهای داستانی و هم بر نتایج مأموریت‌های غیرنظامی بازی تأثیر می‌گذارد.

جمع آوری، خرید و سرقت منابعی مانند غذا، زغال سنگ و مواد لازم برای محافظت در برابر زمستان، تسلیح و ارتقای قطار برای اطمینان از بقای خدمه ضروری است. بازی یک سیستم نقشه آفرینی دقیق برای هر یک از چند ده شخصیت منحصر به فرد معرفی می‌کند. سربازان بیوگرافی، ویژگی‌های شخصیتی و آمار خود را دارند که تجربه شخصی را ارائه می‌دهند. آمار مناسب بازیکنان را قادر می‌سازد تا نقش‌هایی را تعیین کنند و به آنها امکان یک رویکرد استراتژیک برای تنظیم تیم و آموزش مسئولیت‌ها را می‌دهد. اگر از بازی های نقش آفرینی پیچیده با موضوع بقا و جنگ لذت می‌برید، به شما تجربه Last Train Home را توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Tower Walker MMO Grind Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Last Train Home برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64 bit
Processor: 3 GHz Quad-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1050-Ti (4GB) / AMD® Radeon™ RX 570 (4GB)
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64 bit
Processor: 3 GHz Six-Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ RTX 2060 (6GB) / AMD® Radeon™ RX 5700 (8GB)
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Embark on a desperate mission through the depths of a war-torn wasteland. Your goal is to guide Czechoslovak soldiers back home onboard an armored train, but the path ahead is fraught with peril. Caught in the middle of a brutal civil war between Russia’s Red and White Armies, your unit must remain in fighting shape, managing what little resources you have and maintaining morale at all costs. Venture through the bleak and unforgiving landscape of Siberia, where the freezing cold and the merciless environment will push you to your very limit. Resources are scarce and your crew is exhausted, but you must keep pushing forward.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    کسزی

    مهمان

    ببخشید روی رم ۲۴ با گرافیک ۲ ران میشه ( گرافیکم ضعیفه )
    و اینکه لپ تاپم تو بازی رو سی پیو اجرا میشه و در حد دو یا سه درصد از گرافیک رو مصرف می‌کنه ( سی پیو رو ۸۰ درصد به بالا یا پایین رفت و آمد داره) اگه مشکلش رو میدونید بگید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    عالی بود چند روز کامل وقتتونو میگیره ?
    از دستش ندین دان کنین

    پاسخ دهید