بازی سوپرمن Superman
یحیی رحیمی

شرکت وارنر برنامه‌ای برای ساخت بازی سوپرمن ندارد

یحیی رحیمی 9 بهمن 1402 بدون دیدگاه
71 بازدید

مدیرعامل شرکت دیسکاوری در طی مصاحبه‌ای با نشریه ورایتی اعلام کرده که هیچ استودیویی را وادار به ساخت بازی نمی‌کنند. صحبت‌های او نشان می‌دهد که شرکت برادران وارنر، هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای ساخت بازی سوپرمن ندارد و اینکه طرفداران نباید منتظر اثر تازه‌ای بر اساس این ابرقهرمان مشهور باشند. گزارش‌ها و شایعات مختلفی از ساخت بازی Superman در طی سال‌های اخیر منتشر شده، اما هیچ‌کدام از آنها رنگ واقعیت به خود نگرفته‌اند.

مجموعه بازی بتمن آرکهام، محبوبیت این ابرقهرمان را دوچندان کرد. اما سوپرمن هنوز بازی مشابهی دریافت نکرده است. به نظر می‌رسد که وارنر نمی‌خواهد استودیوهای بازی‌سازی را مجبور به تولید یک اثر کنند و در نتیجه برنامه‌ای برای ساخت بازی Superman ندارند. بسیاری از منتقدان و طرفداران ویدیوگیم معتقدند که توانایی‌های سوپرمن بسیار زیاد است و سخت است که بتوان یک بازی تک‌نفره از او ساخت که همچنان برای طرفداران چالش‌برانگیز باشد.

جی‌بی پرت، مدیرعامل دیسکاوری در گفتگو با نشریه ورایتی از رابطه آنها با استودیوهایی بازی‌سازی تحت مالکیت گفت. او اذعان کرد که رابطه نزدیکی با دپارتمان تولید بازی ندارد و همچنین برنامه‌ای برای مجبور کردن استودیوها به ساخت آثار اقتباسی ندارد. در نتیجه ساخت یک فیلم جدید به معنی تولید بازی بر اساس آن نیست. او افزود:‌ «درحالی‌که کار روی فیلم جدید ادامه دارد، ما نمی‌خواهیم حس کنیم که متعهد به ساخت بازی سوپرمن هستیم.»

بازی سوپرمن Supermanبازی سوپرمن ساخته نمی‌شود

مدیرعامل دیسکاوری در ادامه به سیاست ساخت بازی وارنر اشاره کرد. او گفت که تیم‌های حاضر روی بازی‌هایی تمرکز می‌کنند که برای طرفداران قابل پذیرش و قابل‌درک باشند. در نتیجه بازی سوپرمن قرار نیست ساخته شود. شرکت وارنر سال گذشته بازی Hogwarts Legacy را با اشاره به آثار هری پاتر ساخت و توانست بیش از 24 میلیون نسخه از آن را در طی یک سال به فروش برساند. بسیاری اعتقاد داشتند که دیگر آثار تحت مالکیت وارنر نیز به بازی تبدیل می‌شوند. اما قرار نیست این اتفاق در مورد تمامی آثار رخ دهد.

بتمن آرکهام نایت به‌نوعی پایانی بر بازی‌های داستانی و تک‌نفره ابرقهرمانی وارنر بود. بازی جدید Suicide Squad روندی متفاوت را اتخاذ کرده و به یک لایو سرویس تبدیل شده است که هدف آن، درآمدزایی مستمر است. این می‌تواند زنگ خطری برای طرفدارانی باشد که منتظر بازی Superman هستند. ممکن است بازی اقتباسی این کاراکتر نیز تماماً آنلاین شود. البته همچنان احتمال ساخت بازی سوپرمن وجود دارد. اگر راک‌استدی پیشنهاد ساخت بازی را به مدیران وارنر ارائه کند، ممکن است با پیشنهاد آنها موافقت شود؛ اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار وجود ندارد.

شرکت وارنر در حال ساخت بازی Wonder Woman است که قرار است فرمت داستان و تک‌نفره ابرقهرمانی را برگرداند و باید دید که محصول نهایی چطور خواهد بود.

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.