بازی Tekken 8 سال 2023 تکن
محمد صادق شجاعی

بازی Tekken 8 احتمالا سال 2023 منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 28 آبان 1401 بدون دیدگاه
490 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Bandai Namco اعلام کرده که بازی جدید سری تکن در سال مالی 2023 منتشر خواهد شد. این امر بدان معنا است که احتمالا در سال 2023 شاهد انتشار بازی Tekken 8 خواهیم بود.

مدتی پیش شرکت باندای نامکو به صورت رسمی اثر جدید سری Tekken را با نام بازی تکن 8 معرفی کرد. تریلر معرفی این اثر که مبارزه بین جین کازاما و کازویا میشیما را به نمایش می‌گذارد، بسیار امیدوار‌کننده ظاهر شده است. در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی Tekken 8 در دسترس نبوده و حتی تاریخ انتشار آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این حال با استناد به بیانیه اخیر شرکت Bandai Namco، به نظر می‌رسد که احتمالا زمان زیادی تا انتشار بازی تکن 8 باقی نمانده و علاقه‌مندان سبک فایتینگ به زودی قادر به تجربه اثر جدید سری تکن خواهند بود. در بخشی از تازه‌ترین جلسه مالی سه ماهه این شرکت، در مورد انتشار بازی‌های بزرگ در سال 2023 سوال شد. مسئولین شرکت باندای نامکو در پاسخ اعلام کردند که احتمال انتشار بازی Tekken 8 در سال مالی 2023 (بازه زمانی آوریل 2023 تا مارس 2024) وجود دارد.

بازی Tekken 8 سال 2023 تکن

انتشار Tekken 8 در سال 2023 قطعی نیست

در بیانیه شرکت Bandai Namco آمده است: «ما در حال برنامه‌ریزی برای انتشار تعداد زیادی از آثار مختلف هستیم. بازی تکن 8 با هدف انتشار در سال مالی 2023 یا پس از آن، در حال ساخت است.»

وجود عبارت «سال مالی 2023 یا پس از آن» در بیانیه شرکت باندای نامکو، نشان می‌دهد که هیچ تضمینی برای انتشار بازی Tekken 8 در سال آینده وجود ندارد. با این وجود احتمال ارائه این اثر در سال 2023 به طور کامل رد نشده است. امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از بازی جدید سری تکن منتشر شود.

بازی Tekken 8 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد احتمال انتشار بازی تکن 8 در سال آینده چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.