دمو قابل بازی Tekken 8 این هفته از راه می‌رسد
ارحام ادبخواه

دمو قابل بازی Tekken 8 این هفته از راه می‌رسد

ارحام ادبخواه 23 آذر 1402 بدون دیدگاه
397 بازدید

دمو بازی Tekken 8 این هفته در دسترس قرار می‌گیرد تا طرفداران این اثر مورد انتظار بتوانند به تجربه بخشی از بازی بپردازند. این دمو که شامل محتویات آفلاین است در دسترس کاربران ایکس باکس، پی سی و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

دیروز شرکت بندای نامکو اعلام کرد که دمو تیکن 8 به زودی از راه می‌رسد و به گیمرها اجازه می‌دهد با بخش بزرگی از لیست مبارزهاها، به مبارزه بپردازند. این دمو بخشی از بخش داستانی سینمایی بازی را به عرصه نمایش می‌گذارد و امکان آشنایی بیش‌تر با بخش Arcade Quest را به وجود می‌آورد. علاوه بر این، امکان دیدن یک سری عناصر جدید و هیجان‌انگیز موجود در بازی Tekken 8 هم وجود خواهد داشت.

شرکت بندای ناکو همان‌طور که در بتا خصوصی و Closed Network Test بازی دیده بودیم، قرار است کاربران کنسول پلی استیشن 5 را در اولویت قرار دهد. کاربران کنسول نسل نهمی سونی می‌توانند در تاریخ 23 آذر 1402 (14 دسامبر) و حدود یک هفته زودتر از کاربران پی سی و ایکس باکس سری ایکس/اس به سراغ دمو بازی Tekken 8 بروند و از آن لذت ببرند.

تیم سازنده قرار است دمو محدود مورد بحث را با محتویاتی قابل توجه عرضه کند که در نوع خود تحسین برانگیز است. در حالی که بتا خصوصی و Closed Network Test به بخش‌های چندنفره مربوط بودند، این دمو جدید تمرکز خود را روی محتویات تک‌نفره می‌گذارد. شما می‌توانید در ادامه بخش‌هایی که در دمو Tekken 8 در دسترس قرار می‌گیرند را مشاهده کنید:

  1. بخش Story Mode
  2. بخش Arcade Quest
  3. بخش Offline Versus (که می‌توانید در آن آزادانه شخصیت‌های مختلف را بردارید و مبارزه کنید)
  4. بخش Gallery

دمو بازی Tekken 8 یک هفته زودتر برای PS5 منتشر می‌شود

البته توجه داشته باشید که هیچ یک از چهار بخش ذکر شده به صورت کامل و جامع در دمو حضور ندارند و ما تنها شاهد بخش محدودی از آن‌ها خواهیم بود. با این حال، دمو تکن 8 شامل محتویات و فعالیت‌های زیادی می‌شود تا بتوانیم آشی که تیم توسعه دهنده پخته است را بچشیم. اما سوال دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است با تاریخ عرضه دمو مورد بحث مربوط می‌شود.

به گفته شرکت بندای ناکو کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند در تاریخ 23 آذر 1402 به تجربه بازی بپردازند. اگر هم بخواهیم در این تاریخ دقیق‌تر شویم، باید بدانید که دمو بازی Tekken 8 در ساعت 11:30 دقیقه بعد از ظهر در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که نسخه مخصوص ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی حدود یک هفته بعد و در تاریخ 30 آذر در دسترس قرار می‌گیرند. ساعت محلی هم دوباره 11:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران را نشان می‌دهد.

نسخه اصلی و کامل بازی Tekken 8 در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد بتا Tekken 8 و تبعیض موجود برای کاربران PS5 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.