بازی Indiana Jones and the Great Circle
یحیی رحیمی

بازی Indiana Jones and the Great Circle معرفی شد: تمام آنچه باید بدانید

یحیی رحیمی 29 دی 1402 بدون دیدگاه
268 بازدید

شرکت بتسدا پس از سالها صبر بالاخره از بازی جدید ایندیانا جونز رونمایی کرد. این بازی سال 2021 به‌صورت کوتاه رونمایی شد و هیچ جزئیاتی از آن در دسترس نبود. رویداد جدید ایکس‌باکس با پخش تریلر معرفی بازی Indiana Jones and the Great Circle همراه شد. جزئیات کامل از داستان و گیم پلی منتشر شد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بازی جدید ایندیانا جونز با دوربین اول‌شخص طراحی شده و هنگام صحنه‌های سینمایی و بالا رفتن از ساختمان‌ها، دوربین سوم شخص به کار می‌افتد. این بازی انحصاری ایکس باکس و کامپیوتر است و کاربران پلی‌استیشن 5 قادر به تجربه آن نخواهند بود. همچنین مشترکین سرویس اشتراکی گیم پس می‌توانند هنگام انتشار به اثر جدید استودیو ماشین‌گیمز دسترسی پیدا کنند.

معرفی بازی Indiana Jones and the Great Circleداستان بازی Indiana Jones

اتفاقات بازی جدید بین دو فیلم Riders of the Lost Ark و Last Crusade رخ می‌دهند. داستان در سال 1937 آغاز می‌شود و نیروهای شرور در حال جستجو برای به دست آوردن یک قدرت باستانی هستند. یک دایره بزرگ حول کره زمین نمایش داده شد که به نظر یک مدار می‌رسید و ایندیانا جونز، فردی است که باید جلوی نیروهای نازی را بگیرد و نگذارد که آنها به این قدرت باستانی دست پیدا کنند.

ایندیانا جونز تنها شخصیت اصلی بازی نیست بلکه یک زن ژورنالیست نیز همراه او خواهد بود. او فردی است که به دنبال دستیابی به این قدرت باستانی است و در مسیر با ایندی آشنا می‌شود. داستان بازی کاملاً سینمایی دنبال می‌شود و در عین حال گشت و گذار و حل معماهای جذاب نیز بخشی از آن را تشکیل می‌دهد. دوربین اول‌شخص اجازه می‌دهد تا به ایندیانا جونز تبدیل شوید و تنها کنترل این کاراکتر را به دست نگیرید.

دشمن اصلی بازی نیز یک محقق وفادار حزب نازی است که بسیار باهوش است. او فردی است که ایندیانا جونز را عذاب خواهد داد و با تمام قوا برای به دست آوردن قدرت باستانی و غصب دنیا تلاش خواهد کرد. شخصیت منفی بازی بسیار کاریزماتیک است و نقش اساسی در داستان خواهد داشت.

بازی ایندیانا جونز گیم پلی Indiana Jones and the Great Circle

به‌تمامی جنبه‌های شخصیت ایندیانا جونز در بازی جدید پرداخته شده است. شلاق ویژه او کاربرد بسیار زیادی دارد. می‌توانید با استفاده از شلاق از ساختمان‌ها بالا بروید یا اینکه دشمنان را لت و پار کنید. همچنین می‌توانید از آن برای غافل‌گیر کردن دشمن استفاده کنید. شلاق به یک سلاح ویژه برای پیوند دادن جنبه‌های مختلف مخفی‌کاری، نبردهای تن به تن و گان‌پلی تبدیل شده است که اهمیت زیادی در بازی خواهد داشت.

گیم پلی بازی یک ترکیب از نقشه‌های جهان‌باز، روند داستانی و جریان خطی است. می‌توانید بعضی مکان‌ها را آزادانه بگردید، بعضی جاها به خاطر می‌افتید و باید با حل معماها، راه نجات پیدا کنید. استفاده از دوربین اول‌شخص اجازه می‌دهد تا کاملاً در نقش ایندی فرو بروید. هرچند که شخصیت اصلی بسیار جذاب طراحی شده و در حالت سوم شخص بارها او را خواهید دید. گفتنی است تروی بیکر، صداپیشه شخصیت ایندیانا جونز است و صدای گرم او، عمق خاصی به شخصیت اصلی بخشیده است.

بازی Indiana Jones and the Great Circle شما را به سه مکان اصلی می‌برد. ابتدا واتیکان را بازدید می‌کنید، سپس به‌سوی اهرام مصر خواهید رفت و در نهایت به هیمالیا و معبدهای آن منطقه سفر می‌کنید. ماشین‌گیمز سازنده بازی Wolfenstein 2 به‌خوبی از پس طراحی بازی برآمده و تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا از این اثر بسیار راضی است. منتظر انتشار آن در سال 2024 برای ایکس‌باکس سری و کامپیوتر باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.