doom-eternal-4k-poster-2019-games-shooter
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی بازی DOOM Eternal مشخص شد

یحیی رحیمی 24 بهمن 1398 بدون دیدگاه
799 بازدید

بازی DOOM Eternal ماه آینده میلادی به بازارها عرضه خواهد شد و با توجه به تصاویر و گیم پلی های منتشر شده از بازی، به نظر با عنوانی با کیفیت سر و کار داریم. تریلرهای منتشر شده هر روز به هیجان طرفداران می افزاید و حالا با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، جزئیات جدیدی از آن مشخص شده است. فروشگاه مایکروسافت حجم فایل نصبی بازی را منتشر کرده است.

با نگاه به صفحه مخصوص بازی DOOM Eternal در فروشگاه مایکروسافت می شود فهمید که بازی در دو بخش جداگانه منتشر خواهد شد. یکی بخش داستانی آن که 39.03 گیگابایت روی Xbox One فضا اشغال خواهد گرفت و یکی هم بخش چندنفره و آنلاین آن به نام Battle Mode است که نیاز به دانلود جداگانه دارد. این بخش نیز حدود 38.74 گیگابایت حجم دارد و در نتیجه اگر آن‌ها را روی هم بگذاریم، شاهد فایل نصبی با حجم 61.21 گیگابایت خواهیم بود.

همان وطر که می دانید این تنها حجم فایل نصبی است و بازی بعد از نصب، فضای بیشتری اشغال خواهد کرد. بازی بهترین محصول استودیو id Software تا به حال است و حتی برنامه نویس ارشد باز به نام Billy Khan باور دارد که بازی DOOM Eternal بهترین تجربه ای است که استودیو id Software تا به حال توسعه داده است. قبلا کارگردان این بازی نیز به نام Marty Stratton چنین صحبتی کرده بود و گفته بود که این بازی بهترین عنوانی است که استودیو در چند سال اخیر ساخته است.

تا به حال اطلاعات مختلفی در مورد این بازی به دست ما رسیده است و برای نمونه می دانیم که این بازی دارای فروشگاه و خریدهای درون بازی نیست و همچنین حالت Ray-Tracing نیز در همان ابتدا عرضه نخواهد شد. تاریخ عرضه نسخه Switch بازی نیز فرق دارد و اندکی دیرتر شاهد انتشار آن خواهیم بود. این بازی روز 20 مارس میلادی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.