پارسی گیم

دانلود بازی DOOM 64 برای PC

پارسی گیم 6 فروردین 1399 2 دیدگاه
12,226 بازدید

دانلود بازی DOOM 64 برای کامپیوتر

نام‌ها و عناوین مختلفی وجود دارند که به‌نوعی تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را دگرگون ساخته‌اند. بدون شک یکی از همین نام‌ها بازی Doom است. هنگامی‌که این اسم را می‌شنویم چهارستون بدنمان با آن هیولاهای حال به هم زن تکان می‌خورد. بعد از دو نسخه از بازی بود که استودیو ؟ Midway Games تصمیم به ساخت عنوان Doom 64 برای کنسول نینتندو گرفت. حالا استودیو Bethesda Softworks تصمیم به بازنشر این بازی گرفته است و نسخه ریمستر آن را با داستانی جذاب و گیم پلی خاص خودش راهی کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی کرده است.

داستان شروع بازی Doom حقیقتاً هیجان‌انگیز و جالب است. جایی که انسان روی کره مریخ دست روی نقطه‌ای ممنوعه می‌گذارد و به‌یک‌باره موجوداتی وحشتناک و حال به هم زن از دل «جهنم» پیدا می‌شوند و حالا بیا این‌ها را از دنیای دوست‌داشتنی ما بیرون کن! داستان بازی Doom 64 اما بعدازاین اتفاقات شروع می‌شود، جایی مرکز تحقیقاتی به قرنطینه کشیده شده است و سطح تشعشعات هسته‌ای به بالاترین حد رسیده است. این اتفاق برای سال‌ها ادامه پیداکرده است تا اینکه یک ماهواره این موضوع را کشف می‌کند و آن را به گوش دانشمندان روی کره زمین می‌رساند. این پیام حاکی از آن است که سطح عجیبی از تشعشعات هسته‌ای وجود دارد و به همین منظور سفینه‌ای برای بررسی موضوع فرستاده می‌شود و اینجاست که جهنم واقعی شروع می‌شود. هیولاها به شما حمله‌ور خواهند شد و باید تمامی آن‌ها را تا نابودی مادر اصلی‌شان نابود کنید. نقل‌قولی قدیمی می‌گوید، تا مادر هیولا زنده باشد، هنوز خطر وجود دارد.

Doom 64 برگشت به خاطرات قدیمی گذشته با گرافیک مدرن است. حال و هوای Doom 64 نسبت به عناوین ابتدایی سری، متفاوت بود، اما سازندگان با طراحی شخصیت اصلی به‌عنوان یک سرباز فضانورد، استخوان‌بندی سری را حفظ کردند و بازی بازان را در نقش این نجات‌یافته‌ی تنها در ایستگاه‌ها و مکان‌های فضایی بسیار، در مقابل خیل عظیمی از شیاطین قراردادند. گیم پلی بازی مشابه نسخه‌های پیشین خود در طی 32 مرحله پیش می‌رود و باید سلاح‌ها و کلیدهای مخصوصی را جمع‌آوری کنید تا بتوانید به مرحله بعدی رسید. سلاح‌های متنوعی نیز در نظر گرفته‌شده‌اند تا بتوانید حسابی در این دنیای ترسناک و پیچیده به هیولا کشی بپردازید. بازی Doom 64 ازلحاظ تاریخی اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد و بعدازآن بود که بازی Doom با شکستی چندین ساله مواجه شد و اگر طرفدار این سری باشید قطعاً این بازی برای شما آشناست. در این سبک نگاهی به Doom Eternal و Left 4 Dead 2 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی DOOM 64 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-750
Memory: 8 GB RAM
Graphics: R7 240 | GTX 660 | Intel HD 530

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD Phenom II X6 1075T 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 780 | R9 290X

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

DOOM 64, originally released on the Nintendo 64 in 1997, is now available for the first time on PC. Fight against demons in your crusade to hunt down the Mother of Demons and stop Hell’s invasion. As you battle through more than 30 action-packed levels, be on the lookout for enhanced weapons and secrets to help you put an end to the demonic threat.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Sina

    مهمان

    درود.
    آیا این مشخصات و تصاویری که گذاشتین درست هستن؟
    این بازی ۸۸ مگا بایت هست و سیستم Corei5 میخواد؟
    تاریخ انتشار بازی هم نوشته شده 2020

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sina

      نویسنده

      سلام
      بله بازی ریمستر نسخه ی قدیمی این سری هست