بازیگر دینا سریال The Last of Us
سارا هابطی

بازیگر نقش دینا در سریال The Last of Us اعلام شد

سارا هابطی 25 دی 1402 بدون دیدگاه
182 بازدید

تیم بازیگری سریال پرطرفدار و محبوب The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در حال کامل شدن است و در جدیدترین رونمایی مطلع شدیم که نقش شخصیت دینا در فصل دوم را ایزابلا مرسد برعهده خواهد داشت. شبکه HBO هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای فیلم‌برداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما است. سریال The Last of Us در سال گذشته توانست رکورد بیش‌ترین بیننده را از آن خود کند و به یکی از موفق‌ترین اقتباس‌های تلویزیونی دنیای گیم تبدیل شود. پس از این‌که دو بازیگر کیتلین دیور و یانگ مازینو برای ایفای نقش‌های ابی اندرسون و جس انتخاب شدند، حال نوبت به نقش دینا می‌رسد که ایزابلا مرسد به ایفای نقش این شخصیت خواهد پرداخت.

دینا جزوء یکی از اهالی شهر جکسون است و با الی رابطه بسیار نزدیکی دارد که به عنوان یک زن شجاع و جنگجو در بازی The Last of Us Part II به طرفداران معرفی گردید. ایزابلا مرسد پیش از این سابقه حضور در فیلم‌هایی نظیر Dora and the Lost City of Gold (دورا و شهر گمشده طلایی)، Madame Web (مادام وب) و فیلم Alien: Romulus (بیگانه: رومولوس) را داشته است.

بازیگر دینا سریال The Last of Usمعرفی بازیگر نقش دینا در سریال The Last of Us

نیل دراکمن و کریگ مازن، خالقان سریال آخرین بازمانده از ما با معرفی این بازیگر اعلام کردند که:«دینا دارای شخصیتی خونگرم، دوست‌داشتنی، سرکش و شجاعی است که شما برای انتخاب بازیگری متناسب با این خصوصیات باید تا ابد جستجو کنید، یا این‌که سریعا به سراغ ایزابلا مرسد بروید. ما بسیار خوشحالیم که این هنرپیشه محبوب به تیم بازیگری ما پیوسته است.»

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که بسیاری از برجسته‌ترین شخصیت‌های فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شدند. ناگفته نماند که بازی The Last of Us Part II دارای شخصیت‌های مهم دیگری مانند Owen، Yara و Lev است که مطمئناً در اقتباس تلویزیونی ظاهر خواهند شد. با این حال، کریگ مازن قبلاً گفته بود که ممکن است چندین فصل طول بکشد تا داستان پارت دوم آخرین بازمانده از ما به طور کامل در قالب تلویزیونی تعریف شود.

براساس شایعاتی فصل دوم سریال قرار بود با تاخیر مواجه شود که بنابر گفته کریگ مازن، فیلم‌برداری فصل دوم این سریال از تاریخ 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد. همچنین شبکه HBO با انتشار نمایشی از برنامه‌های خود در سال 2024 به بازگشت سریال لست آو آس در سال 2025 اشاره کرد. نظر شما در رابطه با این سریال تلویزیونی چیست؟ آیا منتظر فصل بعدی آن هستید؟؟

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.